پروژه‌ی جدید متن‌باز شرکت مایکروسافت با نام Windows Bridge for iOS

پروژه‌ی جدید متن‌باز شرکت مایکروسافت با نام Windows Bridge for iOS

پروژه‌ی جدید متن‌باز شرکت مایکروسافت با نام Windows Bridge for iOS

شرکت مایکروسافت نسخه‌ای از پروژه‌ی Islandwood را که به نام Windows bridge to iOS تغییر نام داده است، به صورت متن‌باز منتشر کرد، تا پیش از عرضه‌ی نهایی، بازخورد مناسبی از آن داشته باشند.
این پروژه، پروژه‌ی ارزشمندی به نظر می‌رسد چرا که به این ترتیب توسعه‌دهندگان قادر هستند به راحتی با اعمال کمترین تغییرات ممکن روی برنامه‌ها، در دوره‌ی زمانی کوتاه، مثلاً یک ماهه، آنرا روی سیستم‌عامل ویندوز ده منتقل سازند.
شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که پروژه‌ی مشابه دیگری، برای سیستم‌عامل اندروید، در نسخه‌ی بتا، پاییز امسال عرضه خواهد شد.
علاوه بر این شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در پروژه‌های مشابه برای سیستم‌عامل اندروید با نام ANGLE شرکت کرده است؛ پروژه‌ای که هدفش ترجمه‌ی رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار OpenGL به رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار DirectX است.
همچنین شرکت مایکروسافت از عرضه‌ی Project Westminster،رابطی برای برنامه‌های وب که به توسعه‌دهندگان کمک کند تا این برنامه‌ها را شبیه به برنامه‌های ویندوز ده تغییر دهند، در نسخه‌ی جدید ویژوال استودیو خبر داد.
Project Centennial پروژه‌یدیگری است که برنامه‌های سابق ویندوز را به برنامه‌هایی سازگار با ویندوز ده تبدیل می‌کند. این پروژه سال آینده عرضه خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر