دلیل سایه قرمز رنگ بر روی صفحه نمایش گلکسی اس 8!

دلیل سایه قرمز رنگ بر روی صفحه نمایش گلکسی اس 8!

چندی پیش، کاربرانی که موفق به خرید گلکسی اس 8 شدند مشکلی را مبنی بر وجود سایه قرمز رنگ بر روی صفحه نمایش این گوشی گزارش دادند.

چندی پیش، کاربرانی که موفق به خرید گلکسی اس 8 شدند مشکلی را مبنی بر وجود سایه قرمز رنگ بر روی صفحه نمایش این گوشی گزارش دادند. 

سامسونگ به این موضوع واکنش نشان داده و گفته که میزان درجه رنگ در تنظیمات صفحه نمایش به صورت دلخواه قابل تنظیم است.

 هر چند منابع می‌گویند اگر کاربری با این مشکل رو‌به‌رو شود، سامسونگ دستگاه آسیب دیده را برای آن کاربر تعویض خواهد کرد.

یکی از کارمندان سابق سامسونگ نیز گفت که اگر مشکل آن یک اشتباه در چرخه تولید ورق پانل بوده باشد، رسیدگی به این تغییر رنگ با یک به‌روز رسانی نرم‌افزاری دشوار خواهد بود! هر چند کارشناسان دیگر می‌گویند که یک به‌روز رسانی نرم‌افزاری می‌تواند باعث برقراری تعادل رنگ‌ها در صفحه‌نمایش شود، به حدی که مصرف کننده را نیز راضی می‌کند.

کارشناسان دیگر امکان اشکال در ولتاژ دستگاه را مشکل اصلی دانسته و گفته‌اند که ولتاژ نامناسب باعث می‌شود پیکسل‌های قرمز رنگ بسیار پر‌رنگ شوند، و یا به دلیل ولتاژ نامناسب رنگ پیکسل‌های مختلف به سمت قرمز میل می‌کند.

 

در هر صورت به نظر می‌رسد که این مشکل مهم باشد و می‌تواند برای سامسونگ دردسرساز شود. ولی خب تکنولوژی‌های جدید مانند صفحه نمایش infinity خمیده و بلند در گلکسی اس 8 هنگامی که به تولید انبوه می‌رسند ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشند.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر