گلکسی سی 10 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود

گلکسی سی 10 اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود

از گلکسی سی 10 با دوربين دوگانه رونمايي خواهد شد.

به نظر می‌رسد گلکسی سی 10 سامسونگ اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، سامسونگ عملکرد خوبی در گوشی‌های میان رده از خود نشان داده است. در واقع چندین سری از خانواد گلکسی سامسونگ مربوط به بازار گوشی‌های میان رده می‌شوند. معمولاً این نوع گوشی‌های هوشمند، بسیار ساده هستند و ویژگی‌های خاصی در آن‌ها وجود ندارد و حالا نوبت به گلکسی سی 10 رسيده كه به زودي رونمايي خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

تصاویر مربوط به طراحی گلکسی سی 10، وجود دوربین دوگانه در آن را تایید می‌کند. دو هفته پیش ویدیو تبلیغاتی راجع به گلکسی سی 10 منتشر شده بود که بعد از گذشت زمان متوجه شدیم که آن ویدیو جعلی بوده است.

امروز طراحی کامپیوتری این گوشی توسط منبع قابل اطمینان OnLeaks منتشر شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، طرح اصلی گلکسی سی 10 همین تصاویري خواهند بود كه در ادامه مقاله مشاهده مي كنيد.

گلكسي سي 10

 با توجه بیشتر به تصاویر متوجه می‌شویم که در اين اسمارت فون مانند گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دکمه اختصاصی بیکسبی بكار رفته است. پیش از این بسیاری بر این باور بودند که اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 خواهد بود که با توجه به شایعات گذشته و این تصاویر مشخص شد که سی 10 اولین گوشی سامسونگ با این ویژگی خواهد بود.

galaxy c10

 

c10

ویژگی‌های دیگری که در طراحی این گوشی به چشم می‌خورد فلش دوگانه در کنار دوربین، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری است. البته نمی‌توان به این تصاویر اطمینان کامل داشت ولی به احتمال زیاد گلکسی سی 10 به شکلی که در تصاویر زیر می‌بینیم، معرفی و عرضه خواهد شد.

درهر حال تا زمان رونمايي از اين گوشي هوشمند بايد منتظر بمانيم و منتظر اطلاعات بيشتري باشيم. همراه با فيسيت، خبرهاي گلكسي سي 10 سامسونگ را دنبال كنيد.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر