شرکت ام اس آی از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند GT75VR Titan رونمایی کرد

شرکت ام اس آی از لپ تاپ گیمینگ قدرتمند GT75VR Titan رونمایی کرد

MSI در کنفرانس خبری امروز صبح نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ خود را معرفی نمود که گل سرسبد آنها مدل GT75VR Titan است. با ما باشيد.

کیبورد مکانیکی ظریف با نورپردازی RGB از مشخصه های بارز این لپ تاپ گیمینگ است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، MSI در کنفرانس خبری امروز صبح نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ خود را معرفی نمود که گل سرسبد آنها مدل GT75VR Titan است. با ما باشيد.

نمایشگاه کامپیوتکس اگرچه عنوان بین المللی را یدک می کشد، اما جولانگاه تایوانی هاست و همان طور که دیدید، دیروز کمپانی ایسوس تمام نگاه ها را به خود خیره کرد. امروز نوبت شرکت بزرگ تایوانی یعنی «ام اس آی» (MSI) است که از جدیدترین محصولاتش رونمایی کند.

از نظر مشخصات سخت افزاری، GT75VR ام اس آی از پردازنده نسل هفتمی و قدرتمند Core i7-7820HK بهره می گیرد که فرکانس کاری آن در حالت اورکلاک تا 4 گیگاهرتز قابل افزایش است. MSI می گوید این مقدار افزایش کلاک تنها به لطف فناوری اختصاصی Cooler Boost 5 آنها میسر شده، که دو فن ویژه، هفت لوله انتقال حرارت و چهار محل تهویه را در بر می گیرد.

 یکی از نقاط برجسته این دستگاه را می توان کیبورد مکانیکی جدید SteelSeries با قابلیت نورپردازی RGB قلمداد کرد که البته در مقایسه با مدل به کار رفته در غول گیمینگ GT83VR  بسیار ظریف تر و کم صدا تر است. هرکدام از دکمه های کیبورد این دستگاه را می توان به صورت اختصاصی نورپردازی کرده و به رنگ دلخواه درآورد.

msi

 این دستگاه حداکثر با 64 گیگابایت حافظه رَم، یک عدد هارد 2.5 اینچی و دو عدد حافظه SSD از نوع NVMe M.2 عرضه می شود. MSI سیستم خنک سازی Cooler Boost 5 را در این لپ تاپ به کار گرفته است.

سه گزینه برای کارت گرافیک پیش روی خریداران قرار دارد: انویدیا GTX 1080، انویدیا GTX 1070 با پیکربندی SLI، و انویدیا GTX 1070. به همین صورت، کاربران می توانند نمایشگر 17.3 اینچی تمام اچ دی با پنل TN و نرخ رفرش 120 هرتز، نمایشگر تمام اچ دی IPS، یا پنل UHD را انتخاب نمایند.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر