دوره زبانی "بازی تاج و تخت" اپلیکیشن Duolingo تقریباً آماده است

دوره زبانی "بازی تاج و تخت" اپلیکیشن Duolingo تقریباً آماده است

در این دوره قادرید با مادر اژدهایان (Mother of Dragons) به صورت طبیعی مکالمه کنید.

اپلیکیشن دولینگو اقدام به توسعه دورهٔ زبانی فیلم بازی تاج‌وتخت برای علاقمندان به یادگیری زبان آن کرده است.

اگر به یادگیری زبان‌های Game of Thrones یا همان بازی تاج‌وتخت علاقمند هستید، تقریباً به خواسته خود رسیده‌اید. برنامه High Valyrian به انگلیسی دولینگو تقریباً در مرحله تست فاز 1 خود است.
کاربر Dedalvs مسئول توسعه برنامه یادگیری زبان است، که به کاربران زبان Daenerys Targaryen را آموزش می‌دهد. آن‌ها در طی هشت ماه گذشته مراحل توسعه برنامه را برای کاربران علاقمند آپدیت می‌کردند. دیروز، با توجه به Reddit، یک بروزرسانی منتشر شد که می‌گوید، Valyrio Māzis که به Valyrian ترجمه می‌شود نیز در راه است. اگرچه به نظر می‌رسید آپدیت از سایت حذف شده باشد، تاریخ برآورد شدهٔ تکمیل پروژه امروز 13 جولای است.

بازی تاج و تخت

اپلیکیشن زبانی دولینگو سه فاز برای تست زبان‌های جدید و ترکیب‌های زبانی جدید در سایت خود دارد. شما می‌توانید هر چیزی که این سرویس روی آن کار می‌کند را در انکوباتور آن مشاهده کنید. فاز 1 شامل تست محدود توسط داوطلبان است، فاز 2 یک بتای عمومی است و دوره‌های فاز 3 نهایی شده و به عنوان محصولات نهایی عرضه شده‌اند.
دولینگو اطلاع داده که دوره High Valyrian امروز، سه‌شنبه، 13 جولای منتشر می‌شود.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سهیل

شنبه, 24 تیر 1396

من برم تارگارین یاد بگیرم :)

پاسخ

ثبت نظر