این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی اشیا و اشخاص را تشخیص می دهد

این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی اشیا و اشخاص را تشخیص می دهد

اپلیکیشن ایون با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اشیا و حتی حالات صورت را تشخیص دهد.

این اپلیکیشن می تواند اشیا، احساسات و افراد مشهور را تشخیص دهد. 

 

شرکت های تکنولوژی بسیار زیادی هستند که از سیستم های هوش مصنوعی برای تشخیص شیء استفاده می کنند. البته این تکنولوژی هم اکنون محدود به وب است. 
اما اپلیکیشنی به نام ایون ( Aivon) اوضاع را تغییر داده و به شما اجازه می دهد از طریق دستگاه اندروید خود یک تشخیص دهنده تصویر با استفاده از هوش مصنوعی داشته باشید. 
این اپلیکیشن که هم اکنون در حال توسعه است با عنوان "اپلیکیشن تحلیل تصویر هوشمند" شناخته می شود که برای اجرا از سیستم هوش مصنوعی استفاده می کند. با استفاده از قابلیت های پردازش مبتنی بر تصویر پیشرفته، توسعه دهندگان این اپلیکیشن معتقدند که ایون قادر به تشخیص چهره های سرشناس، اشیا و حتی حالت های صورت است.

Aivon


برای استفاده از ایون باید سوژه عکس خود را انتخاب کنید. گزینه های پیش روی شما شامل احساسات و اشیا می شود. سپس باید یک عکس از موضوع مورد نظر بگیرید. وقتی که عکس گرفته شد ایون مدت زمانی برای پردازش نیاز دارد و یک توضیح کوتاه از تصویر به شما ارائه می دهد. 

Aivon


ایون گاهی اوقات دقیق عمل می کند. از آنجایی که این اپلیکیشن هنوز در حال توسعه است در بسیاری از مواقع توضیحات غلطی از هوش مصنوعی دریافت می کنید. 

 

Aivon

به طور کلی ایون اپلیکیشنی است که گاهی اوقات برای تفریح می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید که هوش مصنوعی چه قابلیت هایی دارد. در حالی که این اپلیکیشن هنوز خیلی کار دارد اما می تواند در آینده به اپلیکیشنی بسیار قدرتمند تبدیل شده و از آن در موارد خیلی جدی استفاده کرد.  

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: hongkiat

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

متین

سه‌شنبه, 14 شهریور 1396

عالیه سایتتون

پاسخ

ثبت نظر