رونمایی از Galaxy Note 8 سامسونگ در 23 آگوست

رونمایی از Galaxy Note 8 سامسونگ در 23 آگوست

دستگاه نهایی چندکاره سامسونگ در راه بازار جهانی است.

سامسونگ در 23 آگوست از پرچمدار بعدی سری نوت خود، یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد.

از آنجا که دعوت‌نامه‌ها برای رویداد رونمایی کمپانی سامسونگ در 23 آگوست، ارسال شده‌اند، می‌دانیم که گوشی بعدی با صفحه‌نمایش بزرگ سامسونگ در راه است. یک تیزر تصویری وعده "انجام دادن کارهای بزرگتر" را می‌دهد، انتظار داریم در این مدل جدید فاجعه ی گلکسی نوت 7 تکرار نشود. شایعات حاکی از آن است که گلکسی نوت 8 با یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی بزرگ‌تر از Infinity Display ارائه شده که در گلکسی اس 8 شاهد آن بودیم. همچنین دارای دوربین عقب دوگانه و 6 گیگابایت رم نیز می‌باشد.
با این حال، چشمگیرترین تغییر در این گوشی‌هوشمند ممکن است باتری کوچک‌تر آن باشد، که با توجه به اتفاقات سال گذشته این تغییر دور از انتظار نبود. مشابه این تغییر را در نسخه Fan Edition گلکسی نوت 7 دیدیم. در واقع سامسونگ به جای استفاده از پک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی که در نوت 7 ارائه شده بود، از یک  باتری نسبتاً کوچکتر 3300 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرد، که در نتیجه این تغییر باید از مشکلاتی مثل گرمای بیش از حد و انفجار گوشی جلوگیری کند.

با وجود مشکلات سال گذشته، میزان فروش گوشی‌های جدید سامسونگ هنوز بر قوت خود باقی است و انتظار می‌رود فروش این فبلت جدید هم بالا باشد. گوشی‌هوشمند نوت 7 سال گذشته، لقب "بهترین گوشی تا به حال ساخته شدهٔ سامسونگ " را داشت (البته تا قبل از به وجود آمدن مشکلات امنیتی و انفجار گوشی ها)- با این حال منتظریم ببینیم که آیا این کمپانی اهل کره‌جنوبی این بار به وعده خود عمل خواهد کرد.

خبرهای بیشتر در مورد این فبلت پرچمدار را در فیسیت پیگیر باشید.

 

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر