گوشی جدید شارپ: نصف شبیه Essential، نصف شبیه iPhone 8

گوشی جدید شارپ: نصف شبیه Essential، نصف شبیه iPhone 8

شارپ به ساخت گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش‌های باور نکردنی و تقریباً بدون حاشیه ادامه می‌دهد و امروز عرضه یک گوشی دیگر را هم اعلام کرد: Aquos S2.

طراحی گوشی هوشمند جدید کمپانی Sharp چیزی بین اسنشیال فون و آیفون 8 خواهد بود.

به نظر می‌رسد اس 2 میانگین یک گوشی پر زرق و برق در سال 2017 باشد. یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچ 2K دارد که کاملاً دور برش دوربین جلو را پوشانده و تنها حاشیه واقعی در پایین صفحه نمایش قرار دارد، جایی که دکمه هوم جای گرفته است. جدا از دکمه هوم، دستگاه دارای شباهت بسیار زیادی به Essential Phone است، که در واقع اولین دستگاهی بود که این سبک را توسعه داد - حتی اگر هنوز هم به بازار راه نیافته باشد.
اگرچه، یک ویژگی بسیار عجیب و غریب در جلوی گوشی وجود دارد: به گوشه‌های بالای صفحه نمایش نگاه کنید. یک گوشی معمولی دارای گوشه‌های کاملاً مربع شکل است و به تازگی، گوشی‌های هوشمند به گوشه‌های نسبتاً گرد تبدیل شده‌اند. اما به دلایلی، شارپ تصمیم گرفته است گوشه‌های اس 2 را قطع کند. این یک رویکرد عجیب و غریب است و واقعاً مطمئن نیستیم که چرا شارپ آن را انتخاب کرده است.

در پشت گوشی، اس 2 دارای یک واحد دوربین است که بسیار مشابه چیزی است که همه انتظار دارند در آیفون بعدی ببینند. این یک دوربین دوگانه، با دو لنز f / 1.75 است، که به طور عمودی در گوشه گوشی با یک فلش در زیر آن قرار گرفته است. منظورمان این نیست که شارپ از این دو گوشی عرضه نشده، کپی شده است، در واقع به نظر می‌رسد اس 2 بیانگر چیزی بین بسیاری از تمایلات امسال سازندگان در ساخت گوشی هوشمند است.
با این حال، بر خلاف اسنشیال و آیفون، واضح است که اس 2 یک دستگاه میان‌رده است. این دستگاه در دو مدل عرضه می‌شود: "نسخه standard" دارای یک پردازنده اسنپ‌دراگون 630، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و "نسخه high" دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 660، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی می‌باشد. هر دو مدل یک باتری 3020 میلی‌آمپرساعتی و یک سنسور اثر انگشت دارند و اندروید نوقا را اجرا می‌کنند. آن‌ها ظاهراً فقط در چین و با شروع قیمت 2499 یورو یا حدود 373 دلار آمریکا به فروش خواهند رسید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر