جدیدترین و گران‌ترین GPU شرکت Nvidia

جدیدترین و گران‌ترین GPU شرکت Nvidia

آیا دوست دارید کامپیوتر خود را به یک ابر کامپیوتر برای یادگیری عمیق هوش مصنوعی تبدیل کنید؟ Nvidia یک محصول بسیار گران قیمت برای شما دارد. 
واحد پردازش گرافیکی Titan V امکان پردازش را برای یادگیری عمیق و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی فراهم می‌کند. این تراشه نه برابر از پردازنده‌ی گرافیکی دسکتاپ بسیار مدل بالای Titan X ساخت همین شرکت قوی‌تر است. 
Titan V بر اساس معماری تراشه‌ی Volta ساخته شده که برای سیستم اتومبیل‌های بدون راننده Xavier و همچنین مرکز داده توسط شرکت Nvidia طراحی شده بود. این اولین بار است که یک تراشه با این قدرت برای استفاده روی دسکتاپ منتشر شده است. 
قیمت این پردازنده‌ی گرافیکی نه میلیون و هفتصد هزار تومان است. 
این پردازنده برای کاربران عادی ساخته نشده و به درد کسانی می‌خورد که نیاز به پردازش آموزش ماشینی بسیار سنگین دارند. توسعه دهندگان، آزمایشگاه‌ها، محققان هوش مصنوعی و هرکسی که نیاز به یک ابر کامپیوتر دارد مخاطبان اصلی این پردازنده‌ی گرافیکی هستند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر