نینتندو: کارتریج بازی‌های 64 گیگابایتی تا سال 2019 منتشر نخواهد شد

نینتندو: کارتریج بازی‌های 64 گیگابایتی تا سال 2019 منتشر نخواهد شد

به گزارش مجله‌ی وال استریت ژورنال کارتریج 64 گیگابایتی نینتندو سوئیچ تا سال 2019 برای توسعه دهندگان شخص ثالث بازی‌های نینتندو منتشر نخواهد شد. قرار بود که کارتریج 64 گیگابایتی نینتندو در نیمه‌ی دوم سال 2018 منتشر شود که به دلیل مشکلات تکنیکی انتشار آن تا سال 2019 به تاخیر افتاده است. این موضوع بسیاری از توسعه دهندگان را ناامید کرده چرا که بسیاری از آن‌ها برای ساخت بازی‌های سنگینشان به فضای بیشتری نیاز دارند. وال استریت ژورنال گفته که بسیاری از این توسعه دهندگان قصد دارند برای انتشار بازی‌های خود تا سال زمانی که این کارتریج منتشر می‌شود صبر کنند. 
کارتریج‌های بازی‌های سوئیچ هم اکنون تا 32 گیگابایت ظرفیت دارند که حتی از دیسک‌های بلو- ری 50 گیگابایتی پلی‌استیشن4 و ایکس باکس وان نیز کمتر است. سوئیچ تنها 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که با کارت میکرو اس-دی قابل گسترش است. بازی‌های سنگین مانندDoom، حتی درصورتی که آن‌ها را فیزیکی بخرید نیاز به دانلود اضافی دارند چرا که همه‌ی بازی روی یک کارتریج سوئیچ جا نمی‌شود. کارتریج‌های بزرگ‌تر باعث می‌شوند که دیگر نیاز به کارت‌های میکرو اس- دی و دانلود از اینترنت نداشته باشیم. 
در حال حاضر کاربران می‌توانند کارتریج را به صورت فیزیکی خریده و یا بازی را روی کنسول سوئیچ خود دانلود کنند. یکی از مشکلات دیگر این است که بازی‌هایی که به کارتریج بزرگ‌تر نیاز دارند گران‌تر هم هستند. 
اوایل امسال شرکت نینتندو با همکاری شرکت وسترن دیجیتال اقدام به ساخت کارت‌های میکرو اس- دی در ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایتی کرد. البته از گزینه‌های ارزان‌تر نیز می‌توانید استفاده کنید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر