تقریباً نصف کامپیوترهای ویندوز 10 آپدیت Fall Creators را اجرا می‌کنند

تقریباً نصف کامپیوترهای ویندوز 10 آپدیت Fall Creators را اجرا می‌کنند

به گزارش AdDuplex حدود 50 درصد از کاربران ویندوز 10 آپدیت Fall Creators را نصب کرده‌‌اند. جزییات را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانید.

ویندوز 10 و آپدیت Fall Creators

گزارش‌ها حاکی از آن است که بیش از پنجاه درصد کاربران این سیستم عامل آپدیت  Fall Creators را دریافت کرده‌اند. 
این آمار را شرکت  AdDuplex، که یک شبکه‌ی ارتقای متقابل برای اپلیکیشن ویندوز است منتشر کرده که منبع معتبری برای اطلاعات درمورد نسخه‌های ویندوز 10 و میزان مصرف آن‌ها در بین مردم است. 
آپدیت Fall Creators قابلیت‌های جدید بسیار زیادی را به ویندوز 10 اضافه کرده . این آپدیت در آبان ماه منتشر شد و بسیار در بین کاربران محبوب شده است چرا که 53.6% دستگاه‌های ویندوز 10 آن را اجرا می‌کنند. 

آپدیت


اطلاعات AdDuplex دیدگاه بسیار جالبی را درمورد ویندوز 10 به ما می‌دهد. برای مثال نشان می‌دهد که در اروپای غربی، کانادا و ایالات متحده این آپدیت بسیار محبوب بوده و 60% کامپیوترهای ویندوز 10 آن را اجرا می‌کنند. 
اما در افریقا و امریکای جنوبی تنها 30% از کامپیوترهای ویندوز 10 آپدیت  Fall Creators را اجرا می‌کنند. شاید دلیل این موضوع سرعت پایین‌ اینترنت است که باعث می‌شود کاربران چنین آپدیت سنگینی را دانلود نکنند. 
Creators Update که در فروردین ماه منتشر شد دومین نسخه‌ی پر استفاده ویندوز10 بود که روی 33.7% کامپیوترها نصب شده بود. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر