HTC U11 eyes، گوشی میان رده اچ‌ تی‌ سی بالاخره معرفی شد

HTC U11 eyes، گوشی میان رده اچ‌ تی‌ سی بالاخره معرفی شد

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی درباره گوشی جدید HTC بالاخره امروز اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) به‌صورت رسمی رونمایی شد.

HTC U11 eyes، گوشی میان رده اچ تی سی

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی درباره گوشی جدید HTC بالاخره امروز اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) به‌صورت رسمی رونمایی شد.

این گوشی میان رده جدید HTC که شباهت زیادی با پرچم‌دار اخیر این کمپانی +HTC U11 دارد از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی Full HD با رزولوشن 2160 در 1080 و تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ بهر می‌برد.

گوشی HTC U11 eyes از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و برای محافظت بخش جلو گوشی از پوشش گوریلاگلس 3 در آن استفاده شده است و به‌واسطه دارا بودن گواهی IP67 ضدآب، ضدضربه و گردوغبار است.

اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes)

اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes)

برخلاف پرچم‌داران اخیر دنیای گوشی‌های هوشمند به دوربین دوگانه پشتی مجهز نیست. دوربین پشتی این گوشی به یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل 3 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 مجهز شده است که قابلیت فیلم‌برداری حرکت آهسته با کیفیت فول HD و 120 فریم در ثانیه را دارد.

برخلاف دوربین پشتی، اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) به دوربین دوگانه سلفی مجهز شده است که علت نام‌گذاری این گوشی به Eyes هم دقیقاً همین موضوع است و دوربین دوگانه سلفی گوشی به‌عنوان چشم‌های آن در نظر گرفته شده‌اند. این دو دوربین سلفی که به لنز 5 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز شده‌اند به اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) قابلیت face unlock را بخشیده است. face unlock در اصل نمونه ساده‌ای از قابلیت faceId در آیفون X است.

  دوربین دوگانه سلفی در اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز

  دوربین دوگانه سلفی در اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز  

اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شده است که البته حافظه گوشی به کمک جایگاه سیم‌کارت دوم تا 2 ترابایت قابل افزایش است.

گوشی جدید میان رده HTC به پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپ دراگون 625 مجهز شده است و همانند پرچم‌دار اخیر +HTC U11 از باتری 3930 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. بعلاوه امکان شارژ سریع برای این گوشی هم فراهم شده است.

اگرچه هنوز به‌صورت رسمی اطلاعاتی درباره نسخه اندروید مورد استفاده در این گوشی منتشر نشده است اما از تصاویر آن به نظر می‌رسد که اچ‌ تی‌ سی یو11 آیز (HTC U11 Eyes) به اندروید اوریو مجهز شده باشد.

این گوشی میان رده جدید HTC با ابعاد 157.9 * 74.99 * 8.5 و وزن 185 گرم با ضخامت 8.5 میلی‌متر و در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی طلایی رونمایی شده است.

اگر علاقه‌مند به پیش‌خرید این گوشی هستید می‌توانید آن را با قیمت 505 دلار پیش سفارش دهید. گوشی‌ها پیش‌خرید شده از ماه فوریه به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌ها و قیمت، این گوشی ارزش خرید دارد؟

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر