از کجا بفهمیم سرعت آیفون ما پایین است؟

از کجا بفهمیم سرعت آیفون ما پایین است؟

با استفاده از یک وبسایت می‌توانید سرعت آیفون خود را بسنجید.

در هفته‌ی گذشته اپل اعلام کرد که به صورت عمدی سرعت مدل‌های قدیمی آیفون را پایین آورده بود. اپل این اقدام خود را تایید کرد و گفت که این کار را برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی‌هایی کرده که باتری‌های قدیمی دارند و نه مجبور کردن کاربران به ارتقای گوشی‌هایشان. 

البته تعویض باتری آیفون کاری بسیار دشوار است چرا که آیفون گوشی‌های خود را با باتری‌های قابل تعویض درست نمی‌کند، اما امکان این کار وجود دارد. 

 

از کجا بفهمیم سرعت آیفون ما پایین است؟

آیفون

 

درحالی که اپلیکیشن‌های خریدنی مثل GeekBench و CPU DasherX وجود دارند که به شما می‌گویند سرعت آیفون شما به چه صورت است یک وب‌سایت به رایگان این کار را برای شما انجام می‌دهد. 

روی گوشی خود به وب‌سایت SlowApple سر بزنید و یک تست را انجام دهید تا بفهمید که سرعت آیفون شما چقدر پایین است. اگر گوشی شما در حالت Low Power قرار دارد پیش از انجام تست آن را خاموش کنید. 

دکمه Go را فشار دهید. اگر گوشی شما توانست در کمتر از هشت ثانیه تست را انجام دهد شما یکی از معدود افراد خوش شانس با گوشی بدون مشکل هستید. هر زمانی بیشتر از 8 ثانیه نشان می‌دهد که سرعت گوشی شما پایین است. 

شما همچنین می‌توانید برای شماهده‌ی وضعیت باتری آیفون خود به Settings > Battery بروید. اگر باتری شما مشکلی داشته باشد این پیام را مشاهده می‌کنید: « Your iPhone battery may need to be serviced.» 

اگر سرعت گوشی شما پایین است می‌توانید باتری گوشی خود را عوض کنید. درحالی که شرکت اپل به هرکس که بخواهد باتری آیفون خود را عوض کند تخفیف می‌دهد این تخفیف شامل کشور ایران نمی‌شود و شما باید راه‌های دیگری را برای تعویض باتری خود بیابید. 

کاربران آیفونی که مدل‌های زیر را دارند می‌توانند باتری گوشی خود را تعویض کنند: 

• آیفون اس ای 

• آیفون6، آیفون 6 پلاس

• آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس

• آیفون 7، آیفون 7 پلاس

• آیفون 8، آیفون 8 پلاس

• آیفون ایکس 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

اصغر

پنج‌شنبه, 19 بهمن 1396

خب از کجا بفهمیم که این ادرس امن هست و فقط تست انجام میده؟؟

پاسخ

مارال رضایی

جمعه, 20 بهمن 1396

makeusepf منبع معتبری هستش و در زمینه‌ی امنیت خیلی دقیق عمل می‌کنه. در نتیجه وقتی که سایتی رو معرفی می‌کنه می‌تونیم مطمئن باشیم که از قبل امنیت اون سایت چک شده.

پاسخ

Reza

سه‌شنبه, 01 اسفند 1396

در اصل متوجه خرابی یا نقص باتری گوشی هایش در سری 6s و 7 و 8 شده ولی می خواهد آن را ماست مالی کند

پاسخ

ثبت نظر