کاهش 1.3 میلیارد دلاری سهام اسنپ چت به خاطر توییت کایلی جنر

کاهش 1.3 میلیارد دلاری سهام اسنپ چت به خاطر توییت کایلی جنر

این هفته برای شرکت اسنپ اصلاً هفته‌ی خوبی نبوده است. آپدیت جدید اسنپ چتبه هیچ وجه با استقبال کاربران روبه رو نشد و امروز به خاطر توییت کایلی جنر، خواهر ناتنی کیم کارداشیان و شخصیت معروف تلویزیونی که در آن گفته بود دیگر از این شبکه‌ی اجتماعی لذت نمی‌برد دوباره دچار افت شدید شد.
کایلی جنر در توییتر خود نوشت « فقط منم که دیگر اسنپ چت را باز نمی‌کنم؟ ... این واقعاً ناراحت کنند است.» 
درحالی که این جمله بیانگر یک نظر کاملاً شخصی است اما اثرگذاری خانم جنر را روی شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان نادیده گرفت. این شخصیت مشهور که 24.5 میلیمون کاربر در توییتر دارد یکی از محبوب‌ترین کاربران اسنپ چت نیز هست و اعلام این موضوع که دیگر از یک شبکه‌ی اجتماعی استفاده نمی‌کند می‌تواند تاثیر منفی بسیار شدیدی روی آن شرکت بگذارد. 

اسنپ چت


پیش از این نیز به خاطر 1.2 میلیون امضا از سمت کاربران عصبانی روی سایت Change.org که خواستار حذف آپدیت جدید اسنپ چت شده بودند سهام این شرکت را پایین آورده بود. 
بنا به گفته‌ی روییتر پس از توییت کایلی جنر که گفته بود دیگر از اسنپ چت استفاده نمی‌کند سهام اسنپ با کاهش شش درصدی و حدود 1/5 میلیارد دلاری رو به رو شد. 
البته با اطمینان نمی‌توان گفت که این کاهش سهام به خاطر توییت خانم جنر است. اما وقتی که یکی از اثرگذار ترین و محبوب‌ترین کاربران یک شبکه‌ی اجتماعی بگوید که از آن خسته شده قطعاً ضربه‌ی چشمگیری به آن شرکت خواهد خورد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر