اسنپدراگون 710 اولین پردازنده از سری 700 شرکت کوالکام در راه است

اسنپدراگون 710 اولین پردازنده از سری 700 شرکت کوالکام در راه است

پردازنده اسنپدراگون 710 از سری 700 پردازنده‌های این کمپانی به‌زودی عرضه خواهد شد که احتمالا زمان عرضه آن همین هفته باشد.

حدودا یک ماه پیش نمایشگاه جهانی موبایل 2018 در بارسلون برگزار شد. طی این نمایشگاه کالاهای جدید بسیاری معرفی شدند که از جمله مهمترین آن‌ها به پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس می‌توان اشاره کرد.

پیشنهاد فیسیت : تمام گوشی ها و گجت هایی که در نمایشگاه MWC 2018 تاکنون معرفی شده است

یکی دیگر از محصولاتی در که در این نمایشگاه رونمایی شد پردازنده‌های سری 700 اسنپدراگون شرکت کوالکام بود. قرار بود اولین پردازنده این سری که ارائه می‌شود اسنپدراگون 710 باشد و در نیمه اول سال 2018 عرضه شود.

رولاند کوانت، علاوه‌بر انتشار اطلاعات بالا در مورد سری جدید پردازنده‌های کوالکام، در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرده بود که اسنپدراگون 710 با شماره مدل SDM710 عرضه خواهد شد.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد پردازنده اسنپدراگون 710 در دست نیست اما به لطف معرفی سری 700 این پردازنده‌ها در نمایشگاه بارسلون، دید کلی در مورد قدرت این پردازنده داریم و با اطمینان می‌گوییم که اسنپدراگون 710 یک پردازنده میان رده خواهد بود اما کوالکام این پردازنده را بسیار قدرتمندتر از یک پردازنده میان رده می‌داند که با قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) راهی بازار خواهند شد. ضمنا سری 700 پردازنده‌های شرکت کوالکام نسبت به سری 600 پردازنده‌های این شرکت با بهبودهای زیادی از نظر دوربین، باتری و عملکرد همراه خواهد بود.

گذشته از این موارد پردازنده‌های اسنپدراگون سری 700 از جمله اسنپدراگون 710، 30 درصد بهتر از سری‌های قبلی این پردازنده‌ها در مصرف انرژی عمل می‌کنند. ضمنا این سری پردازنده‌ها از قابلیت شارژ سریع 4+ و بلوتوث 5 نیز پشتیبانی می‌کنند.

بنابراین با عرضه این سری پردازنده میان رده اما قدرتمند در بازار، شاهد گوشی‌های هوشمند میان رده باکیفیت و قدرتمندی در بازار خواهیم بود.

پردازنده اسنپدراگون 710 از سری 700 به‌زودی عرضه خواهد شد که احتمالا زمان عرضه آن همین هفته باشد.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: androidheadlines


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر