اضافه شدن قابلیت‌های جدید به چت گروهی واتس‌اپ

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به چت گروهی واتس‌اپ

قابلیت های جدیدی به چت گروهی واتس اپ اضافه شده است.

واتس‌اپ قابلیت‌های جدیدی را به چت گروهی اضافه کرده است. بیشتر این قابلیت‌ها به ادمین گروه مرتبط است اما هدف از همه‌ی آن‌ها این است که چت‌های گروهی واتس‌اپ بهتر شوند. 
با یک و نیم میلیارد کاربر واتس‌اپ روشی محبوب برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است. در حالی که چت با یک نفر بسیار راحت است چت گروهی می‌تواند گیج کننده باشد که یکی از مشکلاتی است که واتس اپ در حال تلاش برای حل کردن است. 
واتس‌اپ در یک پست وبلاگی اعلام کرد که چت گروهی همیشه بخش مهمی از واتس اپ بوده است که به خانواده‌ها و یا دوستان کمک می‌کند تا بتوانند با هم در ارتباط باشند. اما حال ما کاری کرده‌ایم که واتس‌اپ به کسانی که می‌خواهند درمورد موضوع خاصی با یکدیگر صحبت کنند می‌توانند از این گروه‌ها استفاده کنند. 
به همین هدف واتس اپ تغییراتی را در گروه‌های خود داده است: 
گروه‌ها حال توضیحاتی درمورد هدف، راهنمایی و یا موضوع گروه دارند و وقتی کسی تازه به گروه اضافه می‌شود می‌تواند این توضیحات را ببیند. 
کنترل‌ها بیشتر شده و ادمین می‌تواند کسانی که حق تغییر موضوع، آیکون و یا توضیحات دارند را محدود کند. درضمن سازنده‌ی گروه نمی‌تواند از گروه خود حذف شود. 
یک قابلیت جدید به کاربرانی که مدتی نبوده‌اند این امکان را می‌دهد که به سرعت بتوانند بفهمند درمورد چه چیزهایی صحبت شده است. تنها کاری که باید بکنند این است که دکمه‌ی @ را در پایین چت لمس کنند. 
در نهایت شما می‌توانید با جست و جوی صفحه‌ی اطلاعات گروه هرکسی را که در گروه عضو است بیابید. 
این قابلیت‌های جدید همه در نسخه‌های جدید واتس‌اپ برای اندروید و آی‌او‌اس موجود است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ و كانال سروش ما با آيدي faceit_mag@ همراه باشید.     

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر