باگ فیسبوک به صورت تصادفی کاربران بلاک شده را آنبلاک می‌کند

باگ فیسبوک به صورت تصادفی کاربران بلاک شده را آنبلاک می‌کند

امروز فیسبوک یک باگ جدید در پلتفرم خود کشف کرده که حدود 800 هزار کاربر را تحت تاثیر قرار داده است. این باگ حداقل یک کاربر را از بلاک لیست این کاربران حذف کرده است. در یک پست وبلاگی، ارین اگان، رئیس بخش حریم شخصی شرکت گفته که این باگ از حدود 8 خرداد تا 15 خرداد فعال بوده است. البته این باگ افراد بلاک شده را دوباره در لیست دوستان فرد قرار نداده اما آن‎‌ها را از لیست بلاک خارج کرده و باعث شده که این افراد بتوانند پست‌های کاربری که آن‌ها را بلاک کرده است را ببینند. البته اطلاعاتی که تنها در اختیار دوستان فرد قرار می‌گیرند برای فرد آنبلاک شده قابل دیدن نبوده است. 
با این حال افراد بلاک شده می‌توانند دوباره درخواست دوستی بفرستند. اگان همچنین گفت که افراد آنبلاک شده می‌توانند به فردی که آن‌ها را بلاک کرده بوده از طریق مسنجر پیام بفرستند. بنا به گزارش فیسبوک، در 85 درصد موارد، تنها یک نفر از بلاک لیست آن‌‌ها خارج شده است. فیسبوک برای کسانی که قربانی این باگ شده‌اند یک نوتیفیکیشن فرستاده و به آن‌ها توصیه کرده تا بلاک لیست خود را بررسی کنند. 

فیسبوک


درحالی که 800 هزار نفر تعداد کمی از 2.2 میلیارد کاربر فیسبوک را تشکیل می‌دهد با این حال جمعیت کمی نیست  و ممکن است در بعضی از مواقع برای این افراد سوء تفاهم و یا چیزهای بدتری را به همراه داشه باشد. به گزارش اگان بلاک کردن فقط برای فراموش کردن عشق قبلی زندگی و یا افرادی نیست که پست‌های آزار دهنده می‌گذارند. بلکه در بعضی موارد ممکن است از موارد جدی مانند مزاحمت پیشگیری کند.  

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر