ویژگی پیام صوتی به لینکدین موبایل اضافه می‌شود

ویژگی پیام صوتی به لینکدین موبایل اضافه می‌شود

لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه‌ای مربوط به کسب و کارها به زودی به پیام صوتی مجهز خواهد شد. این قابلیت که طی هفته‌های آینده شاهد آن خواهیم بود، برای هر دو پلتفرم موبایلی اندروید و iOS عرضه خواهد شد.

قابلیت جدید لیندکین به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های صوتی تا یک دقیقه را به اشتراک بگذارند. اگرچه ارسال پیام‌های صوتی تنها از طریق موبایل ممکن است اما در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ می‌توانید پیام‌های صوتی لینکدین را دریافت کنید.

 

چرا قابلیت پیام صوتی به لینکدین اضافه می‌شود

لینکدین از اضافه کردن قابلیت پیام صوتی سه دلیل را دنبال می‌کند که در ادامه به هر یک اشاره می‌کنیم.

  1. دلیل اول سهولت استفاده کاربران است. لینکدین معتقد است ارسال پیام صوتی در مسیر و حین حرکت به مراتب راحت‌تر از تایپ پیام است.
  2. دلیل دوم ذات لینکدین است. این شبکه اجتماعی برخلاف موبایل و برقراری تماس صوتی، هم‌زمانی ندارد بنابراین ارسال پیام متنی برای لینکدین کاربردی‌تر است.
  3. دلیل سوم لینکدین به لحن و تأثیرگذاری و شیوه بیان کاربران برمی‌گردد. این کمپانی معتقد است که از طریق صوت راحت‌تر می‌‌توان پیام را انتقال داد.

هر سه دلیل بالا دلایل مهمی هستند اما این قابلیت چندان با ماهیت اصلی لینکدین که ایجاد ارتباط بین افراد حرفه‌ای است، سازگاری ندارد. در بسیاری از موارد حتی برخی از افرادی که در لینکدین با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم را نمی‌شناسیم بنابراین ارسال پیام صوتی در این شرایط اصلاً ایده‌آل نیست. در این شرایط ارسال ایمیل گزینه مناسب‌تری است.

 

نحوه استفاده از پیام صوتی لینکدین

استفاده از قابلیت ارسال پیام صوتی در لینکدین بسیار ساده است. تنها کافی است روی آیکن میکروفون ضربه زده و انگشت خود را نگه دارید و پیام را ضبط کنید. با برداشتن انگشت از روی میکروفون پیام شما ارسال خواهد شد.

برای لغو ارسال پیام صوتی در لینکدین کافی است قبل از برداشتن انگشت از روی دکمه میکروفون، انگشت خود را به سمت off بکشید.

پیام صوتی لینکدین

پیام صوتی لینکدین

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techcrunch


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر