تصاویر نوکیا 7.1 پلاس لو رفت

تصاویر نوکیا 7.1 پلاس لو رفت

اخیرا تصاویر مرتبط با تیزر رونمایی نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) منتشر شده که این تصاویر بخش‌های جلویی و پشتی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

اخیرا تصاویر مرتبط با تیزر رونمایی نوکیا 7.1 پلاس (Nokia 7.1 Plus) منتشر شده که این تصاویر بخش‌های جلویی و پشتی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. برخلاف اینکه تیزرهای قبلی نوکیا اکثرا مبهم بودند، تیزر نوکیا 7.1 پلاس، به خوبی این گوشی را به تصویر می‌کشد.

هفته گذشته اعلام شد که HMD Global به زودی از گوشی نوکیا 7.1 پلاس رونمایی می‌کند. با انتشار این تصاویر جدید به نظر می‌رسد فنلاندی‌ها قصد دارند گوشی جدیدشان را فردا معرفی کنند. احتمالا این گوشی نخست در بازار چین و یک ماه بعد در سایر نقاط جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 

پیشرفت های نوکیا 7.1 پلاس در مقایسه با نوکیا 7.1

نمایشگر بزرگتر (6.18 اینچ) با ناچ، تراشه سریع‌تر اسنپدراگون 710 و باتری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت؛ از جمله تغییرات گوشی جدید (نوکیا 7.1 پلاس) نسبت به مدل معمولی (نوکیا 7.1) است. همچنین گفته می‌شود که در این گوشی جدید دو سنسور 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، به کار رفته است.

علاوه بر این، در تصاویر منتشر شده نوشته‌هایی وجود دارد که به ویژگی‌هایی مثل دوربین دوگانه، عمر باتری طولانی تر نسبت به نوکیا 7.1، اسپیکرهای قدرتمندتر و رابط کاربری روان و ساده، اشاره دارد.

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

داود

سه‌شنبه, 24 مهر 1397

نمیدونم من اینگونه میبینم یا شما هم متوجه شدید؟؟قاب و پشت نوکیا شبیه موتورولا شده!!!!!!!!!!!!!

پاسخ

ثبت نظر