CES2019: سامسونگ از صفحه نمایشMicro LED با قابلیت تغییر شکل خود رونمایی کرد

CES2019: سامسونگ از صفحه نمایشMicro LED با قابلیت تغییر شکل خود رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES2019 امسال تکنولوژی صفحه نمایش ماژول میکرولد خود را معرفی کرد این صفحه نمایش 75 اینچ است  که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین نوآوری در 2019 CES نیز شد. 
در این مراسم، ژونگی هان، رئیس بخش صفحه نمایش تصویری سامسونگ الکترونیک گفت :« تکنولوژی میکرولد ما پیشرو تکامل صفحه نمایش‌های هوشمند و قابل تغییر است که در هر زمینه‌ای عملکردی بسیار عالی خواهد داشت. میکرولد سامسونگ هیچ حد و مرزی نخواهد داشت.» 
صفحه نمایش میکرولد سامسونگ دارای کیفیت تصویر غیرموازی، تطبیق پذیری و طراحی فوق‌العاده است.این صفحه نمایش‌ها از ماژول‌های تکی میکرولد که دارای میلیون‌ها تراشه‌ی میکروسکوپی لد قرمز، سبز و آبی غیر ارگانیک هستند استفاده می‌کند تا بتواند بهترین کیفیت نور را روی صفحه به نمایش دهند و کیفیت تصویری را به وجود آورند که تا به حال هیچ تکنولوژی قادر به انجام آن نبوده است. 
به خاطر طبیعات ماژول میکرولد می‌توان اندازه‌ی تصویر این صفحه نمایش را با توجه به فضایی که در آن قرار دارد تغییر داد. با اضافه شدن ماژول‌های میکرولد کاربر می‌تواند صفحه نمایش خود را هر اندازه که دوست دارد تغییر دهد. قابلیت ماژول میکرولد به کاربران اجازه می‌دهد تا در آینده یک صفحه نمایش با اندازه‌های مختلف 9 x 3, 1 x 7 یا 5 x 1 بسازند که با فضا و سلیه‌ای که دارند مطابق باشد. 
تکنولوژی میکرولد سامسونگ بدون توجه به اندازه یا شکل تصویر را بهینه سازی می‌کند. حتی با اضافه کردن ماژول‌های بیشتر این صفحه نمایش می‌تواند رزلوشن را افزایش دهد و تراکم پیکسل‌ها را ثابت نکاه دارد. علاوه بر آن میکرولد هرچیزی را از محتوای 16:9 گرفته تا فیلم‌های واید اسکرین و حتی نسبت ابعاد 32:9 یا 1:1 را بدون نیاز به تغییر چیزی به صورت خودکار پشتیبانی می‌کند. 
در نهایت از آنجایی که صفحه نمایش‌های میکرولد بدون قاب هستند هیچ مرزی بین ماژول‌ها نیست درنتیجه شما هرچقدر که بخواهید می‌توانید به آن اضافه کنید. 
هنوز جزئیات بیشتری از این صفحه نمایش فوق‌العاده منتشر نشده است. 

 

خبرهای مرتبط: 

GeForce RTX 2060 جدید انویدیا تنها 350 دلار قیمت دارد

ربات نانوا، بخشی جذاب از نمایشگاه CES 2019 که جایگزین انسان‌هاست

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: news.samsung

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر