دربازکن هوشمند گاراژ برای سیستم امنیتی هوشمند خانگی

دربازکن هوشمند گاراژ برای سیستم امنیتی هوشمند خانگی


در ادامه به تعدادی از این دستگاه‌ها، که برای هوشمندتر ساختن درب منزل به کار می‌روند، اشاره می‌شود.
Garageio
کافی است این دستگاه را روی درب گاراژ نصب کنید و آن را به شبکه‌ی وای‌فای خانه متصل سازید. به این ترتیب این دستگاه این امکان را فراهم می‌سازد تا صاحب خانه، از راه دور و بدون نیاز به دسترسی مستقیم، از وضعیت درب ورودی مطلع شود. به علاوه این سیستم قادر است صاحب خانه را از بازبودن در مطلع سازد و حتی اینکه چه کسی در را باز گذاشته است. نکته‌ی جالب اینجاست که در صورتی که در باز باشد، به کمک این سیستم می‌توان درب ورودی را بست. علاوه بر این به کمک این دستگاه می‌توان حداکثر وضعیت سه در را کنترل کرد.


GoGoGate2
این دستگاه میتواند با دوربین‌های امنیتی همکاری کند؛ همین باعث شده که از نظر امنیتی مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. پس از نصب این دستگاه، صاحب خانه می‌تواند از طریق تلفن همراه هوشمند، تب‌لت و یا کامپیوتر از وضعیت درب منزل و یا گاراژ اطلاع یابد.


Chamberlain MyQ
این دستگاه می‌تواند وضعیت تمام درب‌های ورودی را به اطلاع صاحب خانه برساند؛ علاوه بر این می‌توان به کمک آن درب ورودی را باز یا بسته کرد.


Quirky Ascend
به کمک این دستگاه، صاحب خانه می‌تواند از راه دور و یا به صورت مستقیم، وضعیت درب ورودی را کنترل کند. در هر وضعیتی، این دستگاه قادر است وضعیت باز و یا بسته‌بودن درب ورودی را برای صاحب خانه در قالب پیام ارسال کند.


Linear Garage Door Opener
این دستگاه با اکثر سیستم‌های هوشمند فعلی درب ورودی، سازگار است. به علاوه این دستگاه نصب راحتی دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر