طرح احتمالی Huawei P9 منتشر شد

طرح احتمالی Huawei P9 منتشر شد


Huawei P8 یکی از جذاب ترین موبایل های سال 2015 شناخته شد. شایعاتی مبتنی بر ساخت موبایلی با نام Huawei P9 و نسخه های دیگری با نام P9 Max و P9 Lite منتشر شده است. تصاویری از طرح نهایی هوواوی HuaweiP9 به صورت آنلاین منتشر گردید. طبق این شایعات، Huawei P9 در طرح های مختلفی عرضه می شود. حتی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه شرکت چینی Huawei، چهار ورژن متفاوت از P9 را روانه ی بازار خواهد کرد.

با توجه به عکس های منتشر شده، به نظر می رسد که Huawei P9 چندان تفاوتی با سایر موبایل های هوشمند در بازار نداشته باشد؛ با این حال در این عکس ها، وجود دو لنز دوربین و همچنین اسکنر اثر انگشت در پشت موبایل، خودنمایی می کنند. همچنین، جنس فلزی براق و کلاسیک این موبایل در این تصاویر مشخص است. به نظر می رسد Huawei P9 از تنوع رنگی بالایی برخوردار باشد (طلایی، سفید، سیاه، صورتی، نقره ای)، البته طبق عادت سازندگان، ممکن است همه ی این رنگ ها در بازار تمامی منطقه ها موجود نباشد!!!

Behzadi 4 2

شرکت Huawei برنامه دارد که در MWC 2016 از این موبایل رونمایی کند. شایعات اولیه از این قرار است که مشخصات P9 به صورت زیر است:

صفحه نمایشQHD با سایز 5.2 اینچ، پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 950 ، 6GB رم، پردازنده ی گرافیکی Mali T880 MP4، یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسل، دو دوربین پشتی 16 مگاپیکسل، و یک باتری 2900mAh.

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر