دستگاه های بیسیم Ruckus پلتفرم SmartZone جدیدی را برای Wi-Fi های شرکت ها ارایه نموده است

دستگاه های بیسیم Ruckus پلتفرم SmartZone جدیدی را برای Wi-Fi های شرکت ها ارایه نموده است


Ruckus محصولات بی سیم هوشمند تولید می کند، این محصولات دسته ای از فناوری هایی هستند که میزان قابلیت اعتماد و دامنه ی سیگنال های بی سیم را بهبود می بخشند. این فناوری ها ارایه ی مجوز را هوشمند تر نموده، امنیت و کنترل دسترسی را بهبود بخشیده، کنترل سیگنال را به صورت تطبیقی انجام داده از Hotspot 2.0 پشتیبانی نموده و کیفیت سیگنال را بهبود می بخشند. Ruckus چندین نقطه ی دست رسی و کنترل کننده هایی برای تحقق ایده ی Wi-Fi هوشمند فراهم نموده است.


امروز شرکت پلتفرم نرم افزاری SmartZone را معرفی نمود که برای فراهم آوردن شبکه سازی بی سیم رده ی حامل برای مشتریان موسسات طراحی شده است. SmartZone ساختاری یکپارچه را در سرتاسر شبکه ی چندین کنترل کننده و برنامه هایLAN (WLAN) موجود در سطح شرکت به وجود می آورد. طبق گفته ی شرکت سازنده، این پلتفرم جدید توانایی یکپارچه سازی تا 300 هزار دستگاه را با حالت تک و چند اجاره ای (single and multi-tenancy) را داراست.
با SmartZone شرکت ها می توانند دامنه ی وسیعی از کنترل کننده های شبکه و فناوری هایی برای غلبه بر مشکلات عمومی مربوط به شبکه ها، همانند قدرت پایین سیگنال، کیفیت بد سیگنال لازم هستند را بدون نیاز به پیچیده تر نمودن مدیریت کل کلاستر به کار گیرند. یک تک GUI امکان مدیریت کل کلاستر را فراهم می آورد. مقیاس پذیری بالا با استفاده از این فرآیند مدیریتی که ساده سازی هم شده است، ممکن می باشد، در نتیجه می توان از هر تعداد نقطه ی دسترسی (access point) که به آنها نیاز داریم، برای دستیابی به کیفیت سیگنال و قابلیت اطمینان استفاده نماییم.
همچنین پلتفرم SmartZone امکان کنترل پذیرش مشتری بر مبنای گنجایش(capacity-based client admission control) را نیز فراهم می آورد. این یعنی در هنگام بار کاری زیاد بهره گیری کاربر را از سیستم بهبود بخشیده و حداقل پهنای باندی که کاربر اختصاص داده شده است را با غیرفعال نمودن کاربرانی که اولویت پایین تری دارند و یا با انتقال کاربرانی که دارای اولویت بالا هستند به ابتدای صف، بهبود می بخشد.

smartzone-100-detail w 450
SmartZone هنگامی که توسط هریک از کنترل کننده های WLAN مربوط به شرکت Ruckus مدیریت می شوند از تمامی نقاط دسترسی داخلی یا خارجی مربوط به شرکت ZoneFlex، مانند Ruckus SmartZone 100که درای توان عملیاتی 10Gbps و همزمان مدیریت 1024 نقطه ی دسترسی را ممکن نموده است،  پشتیبانی می کند. SmartZone 100 به صورت خودکار نقاط دسترسی ZoneFlex را شناسایی کرده و آنها را به سیستم مدیریتی SmartZone الحاق می نماید.
هم اکنون می توانید SmartZone 100 را با قیمت پایه ی 4,995 دلار به همراه 100 دلار به ازای هر مجوز نقطه ی دسترسی تهیه نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر