نرم افزارها و بازی های برتر هفته !

نرم افزارها و بازی های برتر هفته !

کاربران دنیای دیجیتال و مخصوصا آن دسته از افرادی که همه کارهای خود را با گوشی های موبایل انجام می دهند همیشه به دنبال یک فرصت هستند تا بتوانند بدون صرف کردن زمان زیادی برای جست و جو در سایت های اینترنتی با برترین ، جدیدترین و کاربردی ترین نرم افزارها آشنا شوند . برای پاسخ دادن به این نیاز در این خبر به برترین اپلیکیشن هایی که در هفته گذشته وارد بازار شده اند ، پرداخته شده است .

ودر میت ( Weather Mate )

قیمت : رایگان 

منبع دانلود : گوگل پلی

ودر میت یک نرم افزار ساده و جدید هواشناسی است که در یک نگاه کوتاه اطلاعاتی جامع را در مورد وضعیت آب و هوا در اختیار کاربر می گذارد . برخلاف دیگر نرم افزارهای هواشناسی ، ودر میت یک اپلیکیشن سنگین نیست و به همین دلیل می تواند در کوتاه ترین فاصله زمانی اطلاعات سودمندی را ارائه کند . این نرم افزار پایدار از یک طراحی و میانجی خوب بهره می برد اما به دلیل تازه وارد بودنش مشکلاتی دارد که سازنده آن در حال حاضر در تلاش است که آن ها را رفع کند . سازندگان این نرم افزار گفته اند که در بروزرسانی های بعدی ویجت ها و پیغام های جدیدی را نیز در اختیار کاربران این نرم افزار می گذارند . 

هاکی هیرو ( Hockey Hero )

قیمت : رایگان ( با خرید داخلی )

منبع دانلود : گوگل پلی

مسابقات فینال NHL به پایان رسید اما طرفداران بازی های هاکی هنوز هم می توانند از جذابیت های این فعالیت ورزشی بهره ببرند . هاکی هیرو یک بازی جدید است که کاربر باید در آن از چنگ مدافعان فرار کند تا بتواند گل بزند و امتیاز خود را افزایش دهد . این بازی همه دنیای بازی هاکی را در اختیار کاربر نمی گذارد که البته باعث تاسف است اما کاربر را قادر می سازد تا همه تیم های NHL را آزاد کند ؛ به همین دلیل روش خوبی برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود . از مشخصات این بازی می توان به گرافیک 8 بیتی و کنترل arcade آن اشاره کرد . کاربران می توانند هیرو هاکی را به طور رایگان دانلود کنند و با انجام دادن چند خرید داخلی از ابزارهای بیشتر این بازی استفاده نمایند .

رپسودی وی آر ( Rhapsody VR )

قیمت : رایگان 

منبع دانلود : گوگل پلی

رپسودی وی آر یک راهکار جذاب می باشد که یک پلت فرم را برای اجرا کردن فایل های 360 درجه در اختیار کاربران علاقمند به دنیای موسیقی می گذارد . ایده اصلی ساخت این نرم افزار فراهم کردن امکان تماشای پخش موسیقی های زنده در قالب فایل های 360 درجه بوده است . این نرم افزار با کاردبورد گوگل کار می کند و در صورتی که بخواهید گوشی را خودتان نگه دارید می تواند عملکرد کوچلا ( Coachella ) را نیز داشته باشد . رپسودی از نظر عملکرد و طراحی مشکلاتی دارد که در حال حاضر شاید کاربران را از دانلود کردن آن بازدارد اما در صورتی که سازندگان این نرم افزار این مشکلات را برطرف کنند ، نصب کردن آن ایده چندان بدی نیست .

هیروز آف لوت 2 ( Heroes of Loot 2 )

قیمت : 4.49 دلار

منبع دانلود : گوگل پلی

هیروز آف لوت یک باز برگشت پذیر و بدون خرید داخلی است که کاربر باید در آن دو مبارز را انتخاب کند و با استفاده از آن ها دشمنان خود را نابود سازد تا بتواند از غنائم دشمنان استفاده نماید . هدف کلی کاربر در این بازی پیدا کردن مخفیگاه کینگ لوت و به دست آوردن گنج و اموال وی می باشد . هیروز آف لوت 2 چهار بازیکن را با ویژگی های متفاوت در اختیار کاربر می گذارد که کاربر باید برای دنبال کردن مسیر بازی از این بازیکنان استفاده کند . برخلاف اکثر بازی های مشابه ، کاربران باید برای دریافت این بازی مبلغی را بپردازند . 

ایکس باکس ( Xbox )

قیمت : رایگان 

منبع دانلود : گوگل پلی

ایکس باکس همان نرم افزار ایکس باکس اسمارت گلس ( Xbox Smartglass ) می باشد که با یک نام جدید وارد بازار شده است . سازندگان این نرم افزار تغییرات زیادی در سبک طراحی آن ایجاد نکرده اند اما قابلیت های عملکردی و تصویری آن را تا حدی ارتقاء داده اند که باعث شده هماهنگی بیشتری در این نرم افزار ایجاد شود . در این نسخه هم کاربران می توانند به پیام های خود پاسخ دهند ، کاربران فعال را ببینند و همچنین برای کنترل ایکس باکس خود از یک کنترلر استفاده کنند . تنها ویژگی فراموش شده در نرم افزار جدید قابلیت وویس چت ( voice chat ) می باشد که البته رایگان بودن نرم افزار چنین نقص هایی را کمتر نمایان می سازد .

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر