طرح جدید مایکروسافت برای اکشن سنتر ویندوز 10 موبایل

طرح جدید مایکروسافت برای اکشن سنتر ویندوز 10 موبایل

مایکروسافت در سالگرد ویندوز ۱۰ بخش اکشن سنتر ویندوز ۱۰ موبایل را بازطراحی کرده است.

مایکروسافت در سالگرد ویندوز ۱۰ بخش اکشن سنتر ویندوز ۱۰ موبایل را بازطراحی کرده است. ما تصاویری را از بخش ارتباطات داخلی مایکروسافت دریافت کردیم که نشان از برنامه‌ای برای طراحی دوباره بخش اکشن سنتر خبر می‌دهد. این تغییرات شامل جداسازی دکمه‌های اکشن‌سنتر به دو بخش Actions و Toggles می‌شود و علاوه بر آن اسلایدر جدیدی به‌منظور تعیین میزان روشنایی صفحه به چشم می‌خورد.
اکشن سنتر ویندوز 10 موبایل باطراحی می شود

گفته می‌شود این تغییرات جدید بر پایه پیشنهادات ارائه‌شده توسط کاربران اعمال خواهند شد و در نتیجه بخش اکشن‌سنتر کمی منطقی‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد. همانطور که می‌دانید بخش اکشن‌سنتر شامل مجموعه‌ای از دکمه‌ها است که برخی از آن‌ها باعث اجرای اپلیکیشن‌های دیگر خواهد شد و برخی دیگر تنظیمات دوحالته هستند.

به نظر می‌رسد بخش کنترل‌سنتر در سیستم‌عامل iOS حالا به ویندوز ۱۰ موبایل راه‌یافته که باعث می‌شود این بخش کاربر پسندتر شود. بخش Actions برای دسترسی به دوربین و یادداشت‌ها و.. در نظر گرفته‌شده و دکمه‌های تنظیمات نیز حالا به شکل دایره‌ای و در زیر اسلایدر تنظیم روشنایی نمایشگر قرار داده‌شده‌اند. این تغییرات باعث شده‌اند تا بخش اکشن‌سنتر سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت، شبیه به بخش اکشن‌سنتر ویندوز ۸.۱ شود. اگر قرار باشد این تغییرات در ویندوز ۱۰ موبایل اعمال شوند به‌احتمال‌زیاد در به‌روزرسانی Redstone 2 شاهد آن خواهیم بود. این آپدیت قرار است در سال آینده منتشر شود. انتظار می‌رود Redstone 2 بر تغییراتی که قرار است در ویندوز ۱۰ موبایل ایجاد شود، تمرکز داشته باشد و باعث خواهد شد تا امکانات اولیه موردنیاز برای موبایل‌ها در این سیستم‌عامل در اختیار کاربران قرار گیرد.

همانند سایر شایعات و گزارشات، نمی‌توان در مورد این خبر اعلام کرد که سند منتشرشده واقعی باشد. اما به نظر شما چه تغییراتی در بخش اکشن سنتر ویندوز ۱۰ باید اعمال شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر