گلکسی فولدر 2 تایید شد ، یک گوشی زیبای تاشو از طرف سامسونگ !

گلکسی فولدر 2 تایید شد ، یک گوشی زیبای تاشو از طرف سامسونگ !

مدتی است که شایعه شده سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند تاشوی اندروید می باشد ؛ ظاهرا این محصول گلکسی فولدر 2 نام دارد .

ویژگی های این گوشی هوشمند برای اولین بار دو ماه پیش در قالب یک لیست مشخصات از محصولی صادراتی فاش شد و سپس چهار هفته بعد نیز سازنده کره ای نمونه های اولیه این گلکسی جدید را برای تست و ارزیابی به هند فرستاد . هم اکنون به نظر می رسد که این گوشی هوشمند یک قدم دیگر به مرحله عرضه نزدیک تر شده زیرا موسسه ای به نام بلوتوث مشخصات آن را تایید کرده است . 

متاسفانه هنوز جزییات زیادی در مورد مشخصات فنی این محصول در دسترس نیست اما لیستی که توسط FCC منتشر شده از این امر حکایت می کند که گلکسی فولدر 2 از یک نمایشگر 3.8 اینچی لمسی ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 1.4GHz ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا 200 گیگابایت ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو ، میانجی کاربر تاچ ویز و باتری 2,000mAh بهره می برد . طبق لیست منتشر شده توسط موسسه بلوتوث ، گلکسی فولدر 2 شماره سریال SM-G1600 را بر روی خود دارد . 

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر