اپل از بدنه ی کربنی BMWی i3 برای ماشین های الکتریکی خود استفاده می کند

اپل از بدنه ی کربنی BMWی i3  برای ماشین های الکتریکی خود استفاده می کند

اپل از بدنه ی کربنی i3ی BMW برای ماشین های الکتریکی خود استفاده می کند


این اولین بار نیست که در مورد علاقه ی اپل نسبت به i3 می شنویم. در اسفند ماه دو مجله ی خودرو به صورت جداگانه گزارش دادند که شرکت Cupertino به دنبال قراردادی با BMW است. مجله دوم خیلی زود گفته های خود را رد کرد. یک مجله جدید آلمانی گزارش کرده است که شرکت های اپل و BMW مذاکرات را در پاییز امسال شروع نموده اند و به نتیجه نرسیدند، آنها برای بار دیگر در حال از سر گیری مذاکرات هستند.
گفته می شود که ماشین اپل ظاهری شبیه i3 دارد، که از زمان بیان شدن ایده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این وسیله ی نقلیه امکان طی مسافت 80 مایل را با هر شارژ فراهم نموده ولی یک باک بنزین نیز به صورت اختیاری برای آن تعبیه شده است که آن را برای مسافت های طولانی تر مناسب می کند. گفته می شود که BMW در حال تولید مدل جدیدی است که دارای توانایی ذخیره سازی برق بیشتری باشد.
همچنین مدتی است که گمانه هایی درمورد یک وسیله ی نقلیه ی الکتریکی توسط اپل وجود دارد و تولید آن توسط شرکتی که دارای پیش زمینه ی تولید خودرو نیست، شبهه هایی را ایجاد نموده است. هنوز هم احتمال اینکه ماشین های iCar به این زودی ها پا بر جاده ها بگذارند اندک است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر