مشخصات احتمالی گوشی مزیو Pro 6s منتشر شد !

مشخصات احتمالی گوشی مزیو Pro 6s منتشر شد !

طرفداران برند مزیو احتمالا به دلیل گوناگونی زیاد شایعاتی که در مورد گوشی پیشرفته جدید این سازنده چینی منتشر شده است، گیج شده اند. این سازنده پس از ارائه گوشی جنجالی مزیو Pro 6 پلاس که در ساخت آن از پردازشگر اگزینوس 8890 استفاده شده بود، از طرف برند کوالکام در سه کشور به نقض حقوق مرتبط با ثبت پتنت های تجاری متهم شد.

با وجود این ظاهرا هیچ یک از این موانع نتوانسته اند باعث شوند که این گوشی ساز چینی از برگزاری یک مراسم در تاریخ 31 اکتبر ( 10 آبان ) برای رونمایی از گوشی جدید خود صرف نظر کند؛ البته خبرهای منتشر شده از این امر حکایت می کنند که این سازنده قرار است که تا پایان سال میلادی جاری یک گوشی پیشرفته دیگر را نیز وارد بازار کند.

مشخصات فنی گوشی جدید مزیو

به نوعی می توان گفت که گوشی جدید ( Pro 6s ) مدل ارتقاء یافته گوشی هوشمند Pro 6 می باشد. حال خبر خوب این است که هم اکنون تا حدی می توانیم بگوییم که در این دستگاه از چه سخت افزارهایی استفاده شده و البته در کنار هر خبر خوبی، یک خبر بد هم وجود دارد به این ترتیب که ویژگی های اعلام شده این محصول چندان هم پیشرفته نیستند.

براساس تصاویری که تا به حال توسط منابع خبری چینی منتشر شده مزیو در ساخت گوشی جدیدش از یک پردازشگر 10 هسته ای MediaTek MT6796 استفاده کرده است که کاملا بعید به نظر می رسد زیرا هنوز سازنده این پردازشگر مطلبی را در مورد شروع پروسه ساخت این قطعه منتشر نکرده است.

مطالب دیگری نیز در مورد مشخصات فنی گوشی مزیو Pro 6s منتشر شده است، به این نحو که ظاهرا این دستگاه به یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نمایشگر فول اچ دی 1080 پیکسلی مجهز می باشد.

هنگامی که مزیو گوشی جدید خود را برای تست به AnTuTu فرستاد این موسسه اعلام کرد که در ساخت Pro 6s از یک تراشه ده هسته ای استفاده شده با وجود این هنوز هیچ مطلبی در مورد پردازشگر MT6796 اعلام نشده است.

سازنده چینی اعلام کرده است که می خواهد این گوشی هوشمند را با سیستم عامل اندروید مارشمالو وارد بازار کند با وجود این می توان انتظار داشت که گوشی جدید با سیستم عامل اندروید نوقا هم وارد بازار شود. 

مانند همیشه توصیه می شود که با چشم تردید به این مطالب نگاه کنید تا زمانی که مزیو آن ها را تایید کند.  

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر