مایکروسافت "اسکایپ اینسایدر" را راه اندازی کرد

مایکروسافت "اسکایپ اینسایدر" را راه اندازی کرد

مایکروسافت امروز، اسکایپ را برای تست، بررسی و دریافت بازخورد در دسترس کاربران اینسایدر قرار داد.

مایکروسافت اپلیکیشن "اسکایپ اینسایدر" را برای کاربران اینسایدر ویندوز 10 معرفی و منتشر کرد. بدین ترتیب کاربران می توانند در ارتقا کیفیت و توسعه این اپلیکیشن ارتباطی محبوب مشارکت کنند. همچنین هر زمانی که مایکروسافت ویژگی هایی به این اپلیکیشن اضافه کند این کاربران اولین افرادی خواهند بود که می توانند از آن با خبر شده و آن را تست نمایند. این کاربران می توانند نظرات خود را برای بهبود کارایی نسخه ی عمومی در اختیار تیم اسکایپ قرار دهند. اگر شما هم علاقمند به شرکت در این برنامه هستید به این نکته توجه نمایید که نسخه ای که در اختیار خواهید داشت، نسبت به نسخه ی عمومی اسکایپ، یک نسخه ی نسبتا ناپایدار است.

مایکروسافت اعلام کرد، Skype Preview UWP در این برنامه حضور ندارد و سرویس های دیگری مدنظر این بخش است که به زودی اعلام خواهد شد.

کارهایی که کاربران اسکایپ اینسایدر قادر به انجام دادن آن خواهند بود:

1. دسترسی سریع به اسکایپ و تمام تغییرات، آپدیت های و رفع باگ هایی که برای آن منتشر می شود، قبل از انتشار برای عموم

2. کمک به توسعه نسخه ی اصلی اسکایپ و مطلع کردن تیم اسکایپ از وجود باگ ها و نارسایی ها قبل از انتشار آپدیت به صورت عمومی

3. کمک به تیم توسعه برای اطلاع از باگ های کلی اسکایپ و ارجاع نظرات مبنی بر بهسازی اسکایپ از راه فیدبک هاب

4. کاربران اینسایدر می توانند از طریق فیدبک هاب پیشنهادات و ایده های خود را به اطلاع تیم مسئول برسانند. این ایده ها می تواند به امکانات آینده ی اسکایپ تبدیل شود

 

برای استفاده از این سرویس می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید. ابتدا ثبت نام کرده سپس این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر