مشاهده آفلاین ویدیو ها و وب ها در کروم اندروید ممکن شد!

مشاهده آفلاین ویدیو ها و وب ها در کروم اندروید ممکن شد!

هم اکنون می توانید به صورت آفلاین به همه صفحات یک وب و محتویاتش دسترسی داشته باشید!

گوگل اعلام کرده است که می خواهد مرورگر کروم اندروید را به نسخه 55.0.2883.84 بروز رسانی کند؛ این بروز رسانی کاربر را قادر می سازد تا به طور آفلاین به همه فایل های موجود در یک وب سایت دسترسی داشته باشد. کاربران با استفاده از این بروز رسانی همچنین می توانند بدون خارج شدن از کروم فایل های دیده شده و دانلود شده خود را به اشتراک بگذارند. 

نسخه جدید به یک میانجی جست و جوی بهتر مجهز شده است و علاوه بر این می تواند غلط های املایی را نیز در فیلدهای متنی تشخیص دهد. گوگل علاوه بر این برخی از مشکلات مرتبط با پایداری، عملکرد و حافظه این نرم افزار را نیز برطرف کرده است. 

بروز رسانی جدید یک دکمه دانلود را به آپشن های منوی مرورگر اضافه کرده است که شما می توانید در هنگامی که در حال نگاه کردن ویدیو هستید و صفحه وب باز است با کلیک کردن بر روی آن کلیپ را دانلود نمایید. زمانی که فایل را دانلود کردید می توانید بدون متصل شدن به اینترنت آن را تماشا کنید. 

گوگل علاوه بر این یک بخش اختصاصی دانلود را برای کروم فراهم کرده است که همه فایل های دانلود شده به آن منتقل می گردد. این بروز رسانی قرار است در چند روز آینده در اختیار کاربران قرار گیرد. 

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر