وزارت ارتباطات به کسب‌وکارهای اینترنتی متضرر شده به دنبال شیوع کرونا وام می‌دهد

آذری جهرمی

شیوع کرونا در کشور باعث شده است تا کسب و کارهای زیادی دچار مشکل شده و به تعدیل نیرو روی بیاورند. حالا اما وزیر ارتباطات از اعطای وام کم بهره به این کسب و کارها خبر داده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، کسب و کارهای کوچک و بزرگی دچار مشکل شده و متضرر شدند. در این شرایطِ واقعا دشوار، استارتاپ‌های نوپا و کسب و کارهای کوچک‌تر، بیشتر متحمل ضرر شدند. نمونه این اتفاق را می‌توانیم در تعطیل شدن چیلیوری، تعدیل نیروی 34 نفری اسنپ تریب ببینیم. کسب و کارهای حوزه گردشگری هم به شدت تحت فشار قرار گرفتند و علی بابا به دنبال همین ماجرا مجبور شد تا 182 نفر از نیروهای خود را تعدیل کند.

اخبار مرتبط:

کرونا چیلیوری را به پایان راه کشاند

این اتفاقات که اصلا در شرایط کنونی عجیب نیست، باعث بیکار شدن عده زیادی از افراد در جامعه شده است. حالا ساعتی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نشان داده و از اعطای وام کم بهره به کسب و کارهای اینترنتی ایرانی که دچار مشکل شده‌اند، خبر داده است:

برخی از کسب و کارهای اینترنتی با شیوع کرونا دچار رکود شده‌ و تعدیل نیرو را پیش گرفته‌اند. از پول وجوه اداره شده‌ی وزارت ارتباطات و صندوق نو آوری به این شرکتها وام کم بهره‌‌ی تامین نقدینگی پرداخت می‌کنیم تا تعدیل نیرو متوقف شود بیمه و مالیات هم تسهیلاتی برای این شرکتها لحاظ کردند

-

توییت وزیر ارتباطات درخصوص اعطای وام کسب و کارهای اینترنت
توییت وزیر ارتباطات درخصوص اعطای وام کسب و کارهای اینترنت -

منبع خبر: توییتر وزیر ارتباطات


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر