گوشی Axon 30 با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر رونمایی شد

Untitled-1.jpg

یک سال پیش کمپانی ZTE اولین موبایل مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را رونمایی کرد. حالا بعد از یکسال این کمپانی نسل بعدی این محصول را با نام Axon 30 5G رونمایی کرد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ است و از نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر این محصول یعنی Axon 30 16 مگاپیکسلی است و براساس قابلیتی که کمپانی ZTE استفاده کرده، توانسته تراکم پیکسلی بخش قرار گرفته بر روی دوربین را از ۲۰۰ به ۴۰۰ پیکسل در اینچ افزایش دهد. این کار برای نوررسانی بیشتر به لنز دوربین سلفی انجام شده تا تصاویر با کیفیتی به ثبت برسد. همچنین این دوربین از قابلیت ترکیب ۴ در ۱ پیکسل‌ها استفاده می‌کند که همین کار تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت تصاویر دارد.

ZTE-Axon-30-5G-2.jpg
-

در پنل پشتی برای دوربین اصلی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی استفاده شده و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. پردازش‌های این گوشی بر عهده‌ی چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است و کاربران از بین ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم می‌توانند دست به انتخاب بزنند. انرژی گوشی Axon 30 از طرف باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ZTE-Axon-30-5G-3.jpg
-

ارزان‌ترین مدل این گوشی با قیمت ۳۳۸ دلار از تاریخ ۳ آگوست (۱۲ تیر) راهی بازار چین می‌شود که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گران‌ترین مدل این گوشی که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است ۴۷۶ دلار قیمت دارد. طبق اعلام ZTE این گوشی راهی بازارهای جهانی هم خواهد شد ولی در مورد قیمت جهانی این گوشی و تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای موردنظر هنوز جزئیاتی اعلام نشده است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر