ارسال ایمیل با کورتانا در ویندوز 10

ارسال ایمیل با کورتانا در ویندوز 10

ارسال ایمیل با کورتانا در ویندوز 10

مایکروسافت کورتانا نام دستیار شخصی هوشمند در ویندوز فون ۸٫۱، مایکروسافت بند و ویندوز ۱۰ است که محصولی از شرکت مایکروسافت آمریکاست. نام این برنامه برگرفته شده از شخصیت کورتاناست که شخصیت دارای هوش مصنوعی در مجموعه هیلو است. این برنامه مانند سیری در سیستم عامل آی‌اواس اپل است.ویندوز 10 مایکروسافت به دکمه جستجوی جدیدی بر روی نوار وظیفه تجهیز شده و کورتانا نیز در بالای آن قرار خواهد گرفت. همانند ویندوزفون، می‌توانید از کورتانا برای یادآوری انجام کارهای مختلف درخواست کنید و یا حتی جستجو برای محتویات از طریق برنامه‌ها و یا بر روی وب را به آن بسپارید.حالا یکی دیگر از قابلیت های کورتانا برای ویندوز 10 مشخص شده است یعنی ارسال ایمیل از طریق این دستیار صوتی ویندوز 10.

برای استفاده از این امکان جذاب کورتانا می توانید کارهای زیر را انجام هید:

1.بر روی دکمه ی میکروفون که در تسک بار قرار داد،کلیک کنید و یا از میانبر کیبورد با گرفتن + C استفاده کنید.البته یادتان باشد قسمت صوتی کورتانا فعال کنید.

cortana-microphone-icon-scn1

2.حالا به کورتانا بگویید برای شخص مورد نظرتان ایمیل ارسال کند.باید از این دستور استفاده کنید: Send an email to [Person's name].کورتانا گفته ی شما را پردازش و اجرا خواهد کرد.کورتانا بی درنگ فردی را که می خواهید برایش ایمیل ارسال کنید را پیدا می کند،اما اگر ایمیل آدرس دقیق رابه وضوح پیدا نکند چندین نفر را به شما پشنهاد می دهد تا شما از میان آن ها شخص مورد نظرتان را انتخاب کنید.

cortana-send-email-scn-22

3.کورتا به صورت خودکار بخش ارسالایمیلکورتانا را باز می کند و به شما گزینه ی Quick note را نشان می دهد و از شما می خواهد اگر که می خواهید این پیام را (پیام های پیشفرض سریعی که در Quick note است) ارسال کنید،موضوع و یا هر تغییری را که می خواهید اعمال کنید.شما نی توانید تمام این تغییرت رابااستفادهاز صدا خود،صفحه ی لمسی و یا موس انجام دهید.

cortana-email-what-else-scn3

4.اگر با متن پیام و تنظیمات ان مشکلی ندارید و تنظیمات شخصی خود را هم انجام داده اید،به کورتانا بگویی تا ایمیل را اراسال کند.برای کار کافی است بگویید: Send

cortana-email-sent4

این تمام کاری است که باید انجام دهید.

کورتانا از اپلیکیشن People استفاده می کند تا آدرس ایمیلی را که می خواهید را پیدا کند. People است که به کاربران امکان می دهد تا حساب های مختلفی مانند ایمیل ها، فیسبوک و توئیتر خود را وارد کرده و به روزرسانی ها و یادآوری ها را دریافت کنند.برنامه ی مردم یکی از برنامه های کاربردی ویندوز 10 و ویندوزفون است که می تواند مخاطبان کاربر را ذخیره کند و می توانید موضوعات که دوستانشان در شبکه های اجتماعی میگذارند را در یک مکان مشاهده کنند.

ارسال ایمیل های کوتاه یکی از قابلیت های سریع و جالب کورتانا در ویندوز 10 است اما کورتانا نمی تواند ایمیل هایی با متن های طولانی را ارسال کند.

اگر کاربرویندوز 10 هستید و از کورتانا استفاده می کنید تجربه ی کاربری خود را با گروه ما یعنی Faceit در میان بگذارید.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر