Toshiba استانداردها را برای عملکرد درایو حالت جامد Gb/s 12 SASبا سریPX04S بالا می برد

Toshiba  استانداردها را برای عملکرد درایو حالت جامد Gb/s 12 SASبا سریPX04S بالا می برد

Toshiba استانداردها را برای عملکرد درایو حالت جامد Gb/s 12 SASبا سریPX04S بالا می برد

اخیرا شرکت Toshiba نسل سوم خانواده PX04S را برای ارتقا عملکرد درایوهای حالت جامد(SSD) Gbps 12 SAS ارائه داده است.ویژگی های سری PX،  سرعت بالای 270000 IOPSخواندن و 125000IOPSرایت کردن ، و حداکثر ظرفیت TB 3.84 ساخته شده  در ابعاد 2.5” X 15 mm می باشد.
گاهی ما عملکرد خوب مرکز داده SAS را به دلیل همه تبلیغاتی که در مورد درایوهای حالت جامد PCIe می شود فراموش می کنیم. در واقع، میزان فروش درایوهای حالت جامد SASدر مقابل دیگر رقبای PCIe و جایگزین های اقتصادی SATA،  رو به رشد است . این امر بیشتر به دلیل ویژگی حیاتی آن در سیستم، سازگاری گسترده و اعتبار آن می باشد.
SAS فقط یک درایو حالت جامد حرفه ای گران قیمت نیست، Toshiba چهار محصول در خانواده خود دارد که میزان مختلف حجم کار، هزینه و استقامت راکه این شرکت متحمل شده است را نشان می دهد.ویژگی هایی مثل  سرعت بالا، دسترسی بالا و مجموعه فرمان های SCSI را می توان یکی از دلایل موفقیت SAS دانست. A19nm eMLC NAND سریPX04S را طراحی کرده است.

TOSHIBA

PX04SHB با پایایی بالا،دارای 25 DWPD ( نوشته شده روی دیسک به صورت روزانه) می باشد و در ظرفیت هایی در محدوده بین GB 200 تا TB 1.6 موجود می باشد.درPX04SHB سرعت خواندن/رایت کردن به ترتیب MiBps 1100/1900 و 4K IOPS تصادفی در حالت عملکرد watt-12 خواندن/ رایت کردن 125000/270000 می باشد.

PX04SMB با پایایی متوسط ،دارایDWPD 10 می باشد و شامل نقطه ظرفیت بیشینه TB 3.2 می باشد. در تصویر بالا می توانید PX04SMB را در حال تولید IOPS خوانش تصادفی، تحت بارگذاری کامل ببینید. که البته بیش از میزان محافظه کارانه IOPS270000 می باشد. این آزمایش با PX04SMB درحالت دو درگاه watt- 9 انجام گرفت. خانواده PX04Sویژگی هایی مثل تنظیمات قابل پیکربندی توسط کاربر برای سازگار کردن درایو حالت جامد با نیازهای سیستم های مختلف دارد، و می تواند در حدود 9 یا 12 watt پروفایل بار را به کار اندازد. حالت watt- 12 عملکرد بهتری دارد.

 

TOSHIBA2
عملکرد رایت تصادفی PX04SMB نیزبا IOPS 92346 تحت بار کامل در شرایط ثابت شایان توجه است. یک جنبه جالب آن پروفایل عملکرد بدون نقص آن است، که میزان چشمگیر تنظیم برای سازگاری عملکرد را نشان می دهد.
خانواده PX04SToshiba همچنین شامل دو مدل با ارزش ویژه نیز می شود. PX04SVB برای اپلیکیشن هایی که به صورت فشرده خوانده می شوند با DWPD پایایی 3  ، و PX04SRB با DWPD پایایی 1 ( یا کمتر) می باشد. هر دو این مدل های ارزش محور به محدوده TB 3.84 می رسد، که سرعت بسیار بالایی را ارائه می دهد.
یک کنترل گر با مارک شرکت Toshiba/Marvell به چارچوب شرکت پایبند هستند. کنترل گر به درایو حالت جامد دو- PCB نیرو می دهد، که باعث حفاظت در برابر از دست دادن نیرو در فرم شش خازن الکترولیتی می شود. کنترل گر Marvell TC5BNC 1032GTC شامل سفت افزار و IP اختصاصی Toshiba ، مثل کدهای تصحیح خطا QSBC می باشد. QSBCامنیت بیشتری را توسط LDPC ارائه می دهد که با توجه به این که بسیاری از فروشندگان باید LDPC را در محصولاتشان جا دهند، بسیار مناسب است.

TOSHIBA1
این سومین نسل درایوهای حالت جامد SAS و دومین با Gbit/s 12 می باشد. سری جدید PX04S از سال ها نوآوری شرکت Toshiba و همچنین ادغام کار چندین شرکت تشکیل شده است. که نتیجه آن معماری درایو حالت جامدی است که برای نسل بعد شرکت های مجازی و مراکز داده خیلی عظیم طراحی و بهینه سازی شده است.
یکی از تحسین برانگیز ترین جنبه های خط جدید درایو های حالت جامد Toshiba مصرف برق پایین آن است. این درایو های حالت جامد عملکردی فوق العاده با مصرف برق بسیار پایینی را ارائه می دهند.
این درایو های حالت جامد با ضمانت پنج ساله به فروش می رسند و در حال حاظر در بازار موجود می باشند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر