11حقه وترفند جدید حالات پنهان نرم افزارهای ios

11حقه وترفند جدید حالات پنهان نرم افزارهای ios

Uisها یا رابط کاربر تلفن همراه‌های لمسی قسمت‌های پیچیدۀ نرم‌افزارتان هستند. این پلتفرم‌ها به کاربر اجازه می‌دهد که دنیای دیجیتال را جستجو کرده و تمام ابعاد آن را بکاوند. در بسیاری موارد ، این راه تعامل با رایانه‌ها و کامپیوترها به همان صورتی که همیشه بوده است، می‌باشد . انسانها ساخته شده‌اند تا از طریق انگشتانشان با جهان ارتباط برقرار کنند و در تعامل باشند. که لازمه این کار این است که اول بتواند با تکنولوژی هماهنگ شده و با آن ارتباط برقرار کند.

Uisها یا رابط کاربر تلفن همراه‌های لمسی قسمت‌های پیچیدۀ نرم‌افزارتان هستند. این پلتفرم‌ها به کاربر اجازه می‌دهد که دنیای دیجیتال را جستجو کرده و تمام ابعاد آن را بکاوند. در بسیاری موارد، این راه تعامل با رایانه‌ها و کامپیوترها به همان صورتی که همیشه بوده است، می‌باشد . انسانها ساخته شده‌اند تا از طریق انگشتانشان با جهان ارتباط برقرار کنند و در تعامل باشند. که لازمه این کار این است که اول بتواند با تکنولوژی هماهنگ شده و با آن ارتباط برقرار کند.

در سال 2016 سازندگان اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها خیلی علاقه‌مند نبودند که به کاربرانشان ویژگی‌های مختلف نرم‌افزارها  را آموزش دهند. اگر شما خیلی خوش شانس باشید، هنگام راه‌اندازی برنامه با یک صفحه نمایش مقدمه که دارای چند انیمیشن شروع‌کنندست مواجه خواهید شد، ولی در بیشتر موارد سازنده برنامه فرض می‌کند که شما تجربه کافی در امر تکنولوژی ها را دارید که با اندکی تلاش از ویژگی‌های برنامه موردنظر سر در بیاورید.

در گذشته برخی حرکات اندرویدی که در نگاه اول ساده به نظر می‌رسیدند آموزش داده شد و اکنون نوبت ios است. البته امکان نام‌بردن تمامی این حرکات وجود ندارد. بنابراین دارندگان تلفن همراه‌های ios که هرگونه حرکات پنهانی در ios خودمشاهده می‌کنند لازم است آن را مطرح کنند تا در آپدیت‌های آینده به آنها پرداخته شود.   

روناک قدیمی

روناک قدیمی

روناک ليسانس عمران داره، كارشناسي ارشد مهندسي ترافيك و حمل و نقل ، آيلتس جنرال ٦.٥ ، وی مدت ١ ساله كه تو پژوهشگاه حمل و نقل ترافيك مشغول به كار هست ، کنجکاو هست که با فناورياي جديد آشنا باشه ، چون يادگيري چيزاي جديد رو كلا دوس داره و همیشه به دنبال یه چالش جدید هست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر