حال می توانید پست ها را در اینستاگرام بوک مارک کنید

حال می توانید پست ها را در اینستاگرام بوک مارک کنید

حال می توانید پست هایی که دوست دارید و یا پست هایی که فرصت نکردید آن ها را به درستی ببینید را بوک مارک کنید.

جدیدا اینستاگرام قابلیت های جدیدی ارائه داده است و حال یک قابلیت دیگر نیز اضافه شده: بوک مارک کردن پست ها !
این قابلیت در نسخه اینستاگرام 10.2 موجود است. در قسمت فید یک آیکون بوک مارک در زیر پست ها می بینید. اگر روی آن کلیک کنید، پست مورد نظر در پوشه" ذخیره شده ها" یا " Saved" ذخیره می شود و فقط صاحب صفحه می تواند آن را ببیند. همه پست های بوک مارک شده به یک پوشه می روند تا دسترسی به پست های ذخیره شده راحت تر شود. 
این قابلیت به خصوص وقتی به کار می رود که چند پست بسیار خوب می بینید اما وقت ندارید در آن لحظه آن ها را با دقت نگاه کنید. آن ها را بوک مارک کنید و بعدا به آن سر بزنید. کاربران وقتی که پستشان بوک مارک شود متوجه نمی شوند، در نتیجه نگران نباشید و هر چیزی را که دوست دارید بوک مارک کنید. 
با این حال، بوک مارک کردن می تواند در یک جهت مورد سو استفاده قرار گیرد و آن کمین کردن برای کسی و ایجاد آزار و اذیت است. باید دید که آیا اینستاگرام راه حلی برای این مشکل میابد یا خیر. 
نسخه 10.2 اینستاگرام هم اکنون برای دستگاه های اندروید و iOS موجود است و می توانید آن را از اپل اپ استور و گوگل پلی استور دانلود کنید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر