مشخصات گوشی های اچ تی سی U Ultra و U Play منتشر شد!

مشخصات گوشی های اچ تی سی U Ultra و U Play منتشر شد!

اچ تی سی در نظر دارد در تاریخ 12 ژانویه ( 23 دی ) یک رویداد مطبوعاتی را برگزار کند و در این رویداد از دو گوشی جدیدش رونمایی سازد. این سازنده چند ساعت پیش تصاویر جدیدی را از این محصولات در فضای مجازی منتشر کرد و هم اکنون مشخصات آن ها را نیز در اختیار کاربران گذاشته است. در این خبر به شرح مشخصات این دو دستگاه پرداخته شده است.

مدل کوچک تر اچ تی سی یو پلی نام دارد که از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازشگر مدیاتک P10، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 2,500mAh و اسکنر اثر انگشت بهره می برد.

گوشی بزرگ تر هم که توسط سازنده تایوانی اچ تی سی یو آلترا نام گذاری شده قرار است که با یک نمایشگر 6 اینچی WQHD، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی ( برای مدل پایه )، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوقلوی اصلی 24 و 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 4,000mAh و اسکنر اثر انگشت پشتی در اختیار کاربران گذاشته شود. 

انتظار می رود که هر دو گوشی هوشمند مانند گوشی های ال جی V10 و V20 به نمایشگرهای ثانویه و قاب های تمام شیشه ای مجهز شوند.

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر