بهترین گوشی‌های هوشمند با باتری قابل تعویض

بهترین گوشی‌های هوشمند با باتری قابل تعویض

گوشی‌های هوشمند با باتری جداشدنی یک موضوع مورد بحث هستند. بسیاری از خوانندگان دوست دارند این ویژگی به دستگاه‌های پرچمدار بیشتری برگردد. اما بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی این ویژگی را ندارند، و به نظر نمی‌رسد که چنین اتفاقی هم بیفتد. اما نگران نباشید، در اینجا لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند کنونی با باتری جداشدنی وجود دارد. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

LG V20
سال قبل ال‌جی واقعاً سعی کرد که با ماژول G5 و V20، که یک فبلت 5.7 اینچی منحصربفرد است، خود را از بقیه متمایز کند. ال‌جی V20 یک صفحه نمایش دوگانه دارد و آخرین ورژن اندروید، یعنی نوقا را اجرا می‌کند. در حالی که بیشتر گوشی‌ها از باتری‌های جداشدنی و حتی جک هدفون فاصله می‌گیرند، V20 علیرغم داشتن پورت مدرن USB نوع-C، هردوی آن‌ها را حفظ کرده است.
ال‌جی V20 یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت بالا (1440 x 1560 پیکسل) و با تراکم پیکسلی 513 ppi را ارائه می‌دهد. مسلماً، از آنجا که این دستگاه دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G می‌باشد، باید بتواند در افتادن از ارتفاع حدود 1.2 متری مقاومت داشته باشد. مانند دیگر پرچمداران سال 2016، این گوشی شامل پردازنده اسنپ‌دراگون 820 با یک تراشه گرافیکی آدرنو 530 و 4GB رم می‌باشد.


Galaxy Note 4
این یک دستگاه قدیمی‌تر است (2014)، اما هنوز یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند با یک باتری قابل تعویض است. این دستگاه، که بیشتر خصوصیات فبلت را دارد، در مقایسه با دستگاه‌های سامسونگ هم عصر خود هنوز طرفدار دارد و حالا که از نسل‌های جدیدی رونمایی شده است، می‌توانید آن را با قیمت پایینی خریداری کنید.
وقتی که صفحه‌نمایش نوت 4 را با برخی از دستگاه‌های جدیدتر بازار مقایسه می‌کنیم، این دستگاه هنوز خوب به نظر می‌رسد و در برخی موارد حتی بهتر است. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی امولد آن با رزولوشن 1440 x 2560 (518 ppi) می‌آید و باعث شاداب به نظر رسیدن تصاویر می‌شود. این صفحه‌نمایش رنگ‌های زنده و جزئیات واضحی را نمایش می‌دهد.
باتری جداشدنی آن 3,220 میلی‌آمپرساعتی است و در بنچ‌مارک ما عملکرد خوبی از خود نشان داد. به¬منظور مدیریت پردازنده اسنپ‌دراگون 805 پشتیبانی شده با 3 GB رم نیاز است که این باتری بزرگ باشد. من شخصاً هنوز طراحی گلکسی نوت 4 را با تعادل خوب آن در فلز و پلاستیک دوست دارم.


صفحه‌نمایش گلکسی نوت 4 حتی با استانداردهای امروزی هم سازگار است.
 

LG G5
ال‌جی جی5 که در سال 2016 منتشر و در نمایشگاه MWC رونمایی شد، قطعاً ویژگی‌های زیادی در خود دارد. این دستگاه قابلیت تبدیل شدن به یک ماژول را دارد که بیشتر برای کاربران گوشی‌های هوشمند سنگین‌تر خوشایند است و نه یک خریدار معمولی.
اما اجازه ندهید که این حقیقت شما را از خرید ال‌جی جی 5 منصرف کند، حتی اگر از آن نوع خریدارانی نیستید که نیاز به قابلیت‌های ماژول اضافه داشته باشید. این گوشی با برخی مشخصات قابل‌توجه مثل کوالکام اسنپ‌دراگون 820 پشتیبانی شده با 4 GB رم و 23 GB حافظه داخلی می‌آید. همچنین اندروید مارشمالو در این دستگاه اجرا می‌شود.
بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف ال‌جی جی 5 قیمت آن است. قیمت آن از 800 دلار شروع شد و زمانی که قیمت‌ها تغییر کردند، این دستگاه هنوز هم گران است. این به علت جدید بودن این دستگاه و این حقیقت است که هنوز جانشینی برای آن از ال‌جی معرفی نشده است. در صورتی که به مزایای صفحه‌نمایش 554 ppi یا ماژول آن نیاز نباشد، من ترجیح می‌دهم دستگاه دیگری در این لیست را انتخاب کنم.


یک طراحی محکم برای این دستگاه ماژولار.
 

Samsung Galaxy S5
گلکسی اس 5 به نسبت عملکردش یک معامله خوب با قیمت فعلی آن محسوب می‌شود. عملکرد و عمر باتری آن هنوز هم خیلی خوب است و دوربین آن عکس‌های مناسب و معقولی می‌گیرد. خریدن این گوشی هوشمند حتی امروز یک ایده هوشمندانه است. این دستگاه منتشر شده در سال 2014 هنوز نیروی کافی برای استفاده روزانه را در خود دارد.
اگرچه طراحی گلکسی اس 5 کمی ساده است، هنوز به همان اندازه لازم ارگونومیک می‌باشد. حتی اگر از دستان شما بیفتد، احتمالاً به علت بدنه پلاستیکی‌اش به خوبی کار کند. همچنین اگرچه صفحه‌نمایش آن کمترین رزولوشن در این فهرست را دارد، هنوز برای نیازهای روزانه کافی است.
باتری جداشدنی 2800 میلی‌آمپرساعتی آن برای مدتی طولانی برای شما کار می‌کند و با قیمت بسیار کمی می‌توانید یک جایگزین برای آن بگیرید (کمتر از 10 دلار).


این دستگاه قدیمی‌تر هنوز برای استفاده روزانه به اندازه کافی خوب است.
 

Moto G4 Play
Moto G4 Play یک عضو جدید از خانواده G4 است. این دستگاه تلاش لنوو در ارائه یک گوشی‌هوشمند غیرتجملی و ارزان است. اگر واقعاً چیزی برای استفاده عادی روزانه می‌خواهید، این گوشی این کار را برایتان انجام می‌دهد.
همچنین این دستگاه چندین جوانب مثبت هم دارد. مقاوم به مقدار کم آب است و یک باتری جداشدنی با عمر زیاد و دو اسلات برای سیمکارت دارد. تقاط ضعف آن شامل بلندگوی مونو (تکی) و نبود اسکنر اثرانگشت است. اگر به دنبال یک گوشی ساده با قیمت کم هستید، این گوشی انتخاب خوبی می‌تواند باشد.


Moto G4 Play ساده، اما خوب است.


آیا گوشی هوشمند دیگری با باتری قابل تعویض سراغ دارید که خوب باشد؟ کدام شرکت سازنده نیاز به اتخاذ باتری قابل تعویض دارد؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

 

منبع خبر: androidpit

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر