جزییات بیشتری در مورد گوشی هواوی P10 Lite!

جزییات بیشتری در مورد گوشی هواوی P10 Lite!

هواوی تایید کرده است که این گوشی هوشمند را با یک پردازشگر Kirin در چین در معرض عموم قرار می دهد!

هواوی در حال آماده کردن گوشی پرچم دار جدیدش برای ارائه در ماه مارس ( 11 اسفند 95 تا 11 فروردین 96 ) یا آوریل ( 12 فروردین تا 11 اردیبهشت ) می باشد به همین دلیل می توان مطمئن بود که این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل در معرض دید کاربران قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست که سازنده چینی می خواهد از چه تعداد گوشی هوشمند در ماه فوریه ( 13 بهمن تا 10 اسفند ) رونمایی کند با وجود این برخی از منابع خبری اعلام کرده اند که احتمالا دو گوشی پیشرفته با نام های هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس در این رویداد در اختیار کاربران قرار می گیرد و برخی نیز گفته اند که در کنار این دو دستگاه یک محصول ساده تر نیز از خانواده گوشی های هواوی پی 10 معرفی می شود؛ البته این مطلب امری توجیه پذیر است زیرا هواوی گوشی های ساده تری را نیز با نام های پی 9 لایت و پی 8 لایت در کنار مدل های پی 9 و پی 8 در معرض عموم قرار داد.

حال سوالی که مطرح می شود این است که آیا این سازنده دستگاهی به نام هواوی پی 10 لایت را نیز آماده کرده است یا خیر زیرا تنها جزییاتی که هم اکنون ارائه شده لیستی از مشخصات یک گوشی هوشمند می باشد که به همراه چند تصویر در فضای مجازی منتشر شده است. 

یک گوشی هوشمند بدون دوربین دوقلو اما مجهز به اسکنر اثر انگشت

اخیرا تنا (TENAA) یک گوشی جدید را از طرف شرکت هواوی با شماره سریال WAS-AL00 تایید کرده است از این رو می توان انتظار داشت که سازنده چینی در چند هفته آینده از این محصول نیز رونمایی کند. 

لیست منتشر شده توسط تنا اطلاعات مهم گوشی جدید را در خود دارد؛ این لیست نشان می دهد که محصول جدید دستگاهی از خانواده گوشی های رنج متوسط می باشد که قرار است که با سیستم عامل اندروید 7 نوقا در اختیار کاربران گذاشته شود. 

در این لیست قید شده است که گوشی جدید از یک پردازشگر2.1GHz  از نوع Kirin، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی 1080 پیکسلی و باتری 2,900mAh بهره می برد.

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر