تصویر واقعی از ال جی جی 6 به بیرون درز کرد؛ گوشه‌های خمیده و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی بالا

تصویر واقعی از ال جی جی 6 به بیرون درز کرد؛ گوشه‌های خمیده و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی بالا

شرکت شیائومی موفق شد تا در سال گذشته‌ی میلادی (2016)، با پرده برداری از گوشی هوشمند مفهومی شیائومی می میکس با طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه، آینده را پیش بینی کند. این موضوع را می‌توانیم از درصد صفحه‌ی نمایش به بدنه‌ی اسمارت فون‌های جدید دریابیم. با این حال انتظار نداشتیم که شرکت‌های کره‌ای سامسونگ و ال جی به این زودی در دستگاه‌های پرچم‌دارشان از طراحی مفهومی مذکور الهام بگیرند. اما به نظر می‌رسد که در اشتباه بودیم.

مدت‌ها است که شایعه می‌شود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8، تقریباً از بالا و پایین پنل جلو، بدون حاشیه خواهد بود و در کناره‌ها نیز صفحه‌ی نمایشی خمیده باعث می‌شود تا خبری از حاشیه نباشد. اما اکنون به نظر می‌رسد که رقیب هم‌وطن این شرکت تصمیم ندارد تا به آن‌ها اجازه بدهد که تمام ستایش‌ها را برای حذف حاشیه‌ها از آن خود نمایند.

شرکت کره‌ای ال جی اسمارت فون پرچم‌دار آینده‌ی خود را به نام ال جی جی 6، در روز 26 ماه فوریه‌ی سال 2017 میلادی (مصادف با تاریخ 8 اسفند ماه سال 1395 شمسی) طی نمایشگاه MWC شهر بارسلون اسپانیا، رونمایی خواهد کرد، یعنی زودتر از زمان معرفی سامسونگ گلسی اس 8. علاوه بر این، بر اساس آخرین شایعاتی که به دستمان رسیده است، به نظر می‌بایست شاهد معرفی ال جی جی 6 با درصد صفحه‌ی نمایش به بدنه‌ی بیش از 90 درصدی باشیم. این اطلاعات در کنار یک تصویر رندر شده‌ی واقعی به بیرون درز پیدا کرده است. عکسی که نیمه‌ی بالایی این دستگاه را به نمایش می‌کشد.

به علاوه، این شایعات یک بار دیگر سایز 5.7 اینچی صفحه‌ی نمایش جی 6 را با نسبت تصویر عجیب و غریب 2 در 1، تأیید می‌کنند. حاشیه‌ی پایین نیز که البته در تصویر قابل مشاهده نیست، گفته می‌شود که تنها کمی از حاشیه‌ی بالا، ضخیم‌تر خواهد بود. گوشه‌های قاب خمیده است و جنس بدنه از شیشه و فلز خواهد بود. جک 3.5 میلی متری هدفون با وجود این‌که برخی شرکت‌ها از جمله اپل و اچ تی سی به حذف آن دست زده‌اند، همچنان وجود دارد و انتظار می‌رود که قابلیت مقاومت در برابر آب نیز حضور داشته باشد.

باتری ال جی جی 6 بر خلاف پرچم‌داران گذشته‌ی ال جی، دیگر قابل تعویض توسط کاربر نخواهد بود. طراحی ماژولاری که در جی 5 معرفی شده بود، به دست فراموشی سپرده شده است و همان‌طور که در گذشته به شما گفته بودیم، طراحی پشت بدنه‌ی جی 6 شباهات فراوانی با جی 5 خواهد داشت. گزارش امروز نیز به این مسئله اشاره داشته است. حسگرهای دوربین اصلی دوگانه به صورت افقی کنار یکدیگر جای می‌گیرند و در پایین آن شاهد سنسور اثر انگشت خواهیم بود. طراحی پشت بدنه‌ی این اسمارت فون، قبلاً توسط یک طراح قاب محافظ به بیرون درز پیدا کرده بود.

شما در رابطه با طراحی با حاشیه‌ی کم پنل جلوی ال جی جی 6 چه فکر می‌کنید؟ آیا این طراحی در کنار عرضه‌ی زود هنگام‌تر از سامسونگ گلکسی اس 8 شما را به خرید پرچم‌دار ال جی ترغیب خواهد کرد؟ نظرات خود را با فیسیت در میان بگذارید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر