تولید ال جی G5 به زودی متوقف خواهد شد

تولید ال جی G5 به زودی متوقف خواهد شد

گوشی ال جی جی 5 (LG G5) زیاد محصول موفقی نبود. ایده استفاده از قطعات ماژولار و اضافی که در این گوشی به کار گرفته شده بود طرح بسیار خوبی بود اما مورد توجه کاربران و تولیدکنندگان قرار نگرفت، و امروز با توجه به گزارش‌هایی که رسانه‌های کره جنوبی منتشر کرده‌اند به نظر می‌رسد که جی 5 به پایان راه خود رسیده و تولید آن در آینده‌ای نزدیک متوقف خواهد شد.

شرکت هال‌کست (HALLCAST) که یکی از تولیدکنندگان قطعه برای گوشی‌های ال جی است به تازگی اعلام ورشکستگی کرده. این کمپانی تنها تولیدکننده قاب پشت گوشی‌های جی 5 است. به این ترتیب در صورتی که این شرکت تعطیل شود، ال جی تا زمانی که تولیدکننده جدیدی برای این قطعه پیدا شود نمی‌تواند گوشی‌های جی 5 را تولید کند.

البته این احتمال نیز وجود دارد که ال جی به سرعت تولیدکننده دیگری برای این قطعه پیدا کند اما با توجه به اینکه به زمان عرضه و معرفی گوشی جی 6 (LG G6) نزدیک شده‌ایم، به نظر می‌رسد که تمام تمرکز این کمپانی بر روی تولید پرچمدار جدید خود متمرکز شده باشد. پیش از این در خبرها داشتیم که جی 6 در کنفرانس جهانی موبایل MWC معرفی خواهد شد.

 

هفته گذشته ال جی دعوت نامه‌های خود برای MWC 2017 که به شکل گوشی تلفن همراه بودند را برای رسانه‌ها و افراد مختلف ارسال کرده است. این نمایشگاه اواخر فوریه برگزار خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر