iBall Slide Nimble 4GF، یک تبلت همه کاره 146.68 دلاری!

iBall Slide Nimble 4GF، یک تبلت همه کاره 146.68 دلاری!

این تبلت قابلیت اتصالی 4G VoLTE را پشتیبانی می کند و امکان برقراری تماس صوتی را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد.

آی بال اخیرا به منظور گسترش خط تولید محصولات سری اسلاید خود تبلتی را با نام اسلاید نیمبل 4GF وارد بازار کشور هند کرده است. این تبلت در حدود 147 دلار قیمت دارد و قابلیت برقراری تماس صوتی و استفاده از ویژگی اتصالی 4G VoLTE را نیز به کاربران هدیه می کند. 

اسلاید نیمبل 4GF به یک نمایشگر 8 اینچی 1280 در 800 پیکسلی IPS، پردازشگر چهار هسته ای 1.3GHz کورتکس A53، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 64 گیگابایت مجهز می باشد. 

از دیگر مشخصات این تبلت جدید دو سیم کارته می توان به یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار و فلش LED، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو، باتری 4300mAh و قابلیت های اتصالی جک 3.5 میلی متری صوتی، رادیو اف ام با قابلیت ضبط صدا، وای فای b/g/n، 4G VoLTE، بلوتوث 4، جی پی اس، USB با قابلیت پشتیبانی OTG و هندزفری های گیرنده با قابلیت پشتیبانی تماس صوتی اشاره کرد.

تبلت اسلاید نیمبل 4GF در رنگ رز گلد عرضه می شود و از یک طراحی زیبا بهره می برد. دکمه های صدا و پاور این محصول بر روی لبه سمت راستی آن گذاشته شده اند. این دستگاه نرم افزارهای مایکروسافت وورد، اکسل و پاور پوینت را نیز به طور پیش فرض بر روی خود دارد، به قابلیت هایی نظیر چرخاندن خودکار نمایشگر و ضبط خودکار تماس مجهز می باشد و فرامین حرکتی زیادی را نیز پشتیبانی می کند. 

ویژگی های اصلی تبلت اسلاید نیمبل 4GF آی بال:

-    مجهز به حافظه داخلی 16 گیگابایتی
-    مجهز به باتری 4300mA
-    مجهز به سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو 

منبع خبر: NDTV Gadgets

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر