هشدار های کروم گوگل در مرکز عملیات ویندوز 10 پشتیبانی نمی شوند

هشدار های کروم گوگل در مرکز عملیات ویندوز 10 پشتیبانی نمی شوند


این خبر در پیامی با مزمون زیر آورده شده است:
"از پیام ها و ایده های شما سپاسگزاریم، مدتی است که قرار دادن این ویژگی را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم و تصمیم گرفتیم که هشدار های سطح سیستمی را فعلا پشتیبانی ننماییم." این بدان معناست که دیدگاه کروم نسبت به ویندوز 10 با دیدگاهش نسبت به ویندوز های 7 و 8 متفاوت است و توسعه دهندگان افزونه ها و وب سایت ها نخواهند دانست که برای چه چیزی طراحی می کنند.
با وجود اینکه ظاهر این توضیح به اندازه ی کافی منطقی به نظر می رسد، مایکروسافت و گوگل درگیر جنگی در زمینه ی پشتیبانی از خدمات یکدیگر شده اند. در این بین کاربران هستند که مرتباً پاس داده می شوند.
برنامه ی تقویم مایکروسافت، پشتیبانی از تقویم گوگل را در ویندوز 8.1 غیر فعال نموده بود، هرچند که پشتیبانی از آن را در ویندوز 10 مجدداً آغاز نمود. در سال 2013 گوگل امکان Sync را برای کاربرانی که قصد جابجایی اطلاعات از گوشی های ویندوز داشتند را از لیست پشتیبانی حذف نمود. گوگل همچنین از ارایه برنامه هایش بر روی گوشی های ویندوزی و یا حتی ارایه آنها بر روی فروشگاه گوگل سر باز زده است. این ماجرا تا آنجا پیش رفت که ویندوز نسخه ی مخصوص خودش را برای یوتیوب ارایه نمود.
برای مشخص شدن موضوع باید بگوییم که این مساله تنها مربوط به نمایش صرف هشدار ها به صورت رایگان برای سیستم عامل به صورت مجانی نیست. تمامی هشدار ها مشابه نیستند. هشدار های کروم امکان اجرای عملیات از طریق این هشدار ها را فراهم می آورند، این هشدار ها که به صورت مستقیم از یک افزونه یا وب سایت آمده اند را می توان اجرا نمود، فعال نمود، در نظر نگرفت و الی آخر.
در ویندوز 10، استفاده از سیستم هشدار درونی به این معناست که تمامی هشدار ها را می توان اندکی پیش از محو شدن مشاهده نمود ولی می توان نسبت به تنظیمات کاربری این نمایش یا عدم نمایش را تنظیم نمود. تمامی این هشدار ها را می توان از طریق گوگل نمایش داد ولی از طریق آنها نمی توان وظیفه ای را به اتمام رساند و یا دستوری را به افزونه یا وب سایت ارسال نمود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر