سهم ده درصدی ویندوزفون در بین کاربران واتس اپ

سهم ده درصدی ویندوزفون در بین کاربران واتس اپ

در یک مقاله از GlobalWebIndex گزارش شده است که ده درصد از کاربران واتس اپ، در سراسر جهان از گوشی های ویندوزی استفاده می کند. این میزان با سهم بازار 2 تا 3 درصدی این سیستم عامل گوشی در آمار استفاده کنندگان از وب، در تضاد است و توانایی واتس اپ را در بدست گرفتن بازار در اروپا، که گوشی های ویندوزی در آن، خریداران بسیاری پیدا کرده است، انعکاس می دهد.


این داده ها از یک مطالعه گسترده بر روی 50000 نفر از کاربران اینترنت به دست آمده است که 12606 کاربر واتس اپ از 34 کشور را شامل می شود. آمار نشان می دهد که 73 درصد از کاربران واتس اپ، از اندروید، 22 درصد از آیفون و 10 درصد از ویندوزفون ها استفاده می کنند.
اعداد نشان می دهد که در حالیکه گوشی های ویندوزی سهم کمی از بازار جهانی را در اختیار گرفته است ولی در برخی از مناطق و برای بعضی از برنامه ها، ویندوزفون ها واضحا تفاوت خود را نشان می دهند. این شاید به دلیل پشتیبانی خوب گوشی های ویندوزی از واتس اپ باشد، به طور مثال این گوشی ها از نسخه وب واتس اپ، تقریبا سه ماه پیش از iOS پشتیبانی کردند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر