اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به اندروید ور 2.0 اضافه شد!

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به اندروید ور 2.0 اضافه شد!

چند روز پیش گوگل از اندروید ور 2.0 (Android Wear 2.0) به عنوان آخرین پلتفرم ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد و هم‌چنین در هفته گذشته ال جی دو ساعت هوشمند خود مجهز به اندروید ور ۲.۰ را روانه بازار جهانی کرد.

چند روز پیش گوگل از اندروید ور 2.0 (Android Wear 2.0) به عنوان آخرین پلتفرم ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد و هم‌چنین در هفته گذشته ال جی دو ساعت هوشمند خود مجهز به اندروید ور ۲.۰ را روانه بازار جهانی کرد. این سیستم قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مستقل را دارد، بدین ترتیب دیروز وب‌سایت تلگرام رسماً اعلام کرد که این اپلیکیشن پیام رسان به اندروید ور 2.0 اضافه شده است. مسئولین تلگرام درباره این اپلیکیشن توضیح دادند که یکی از کامل‌ترین و بهترین اپ‌های موجود برای ساعت‌های هوشمند است که بسیار کم حجم، زیبا و فوق‌العاده سریع می‌باشد.

کاربران می‌توانند با این اپلیکیشن قدرتمند، سریع به پیغام‌های خود از طریق نوشته یا صوتی جواب بدهند، مکالمات خود را جستجو کنند و استیکر و ایموجی برای همدیگر بفرستند. به علاوه کاربران می‌توانند لیست مخاطبین خود را ببینند و حتی قادر خواهند بود گروه خود را از روی ساعت خودشان تشکیل بدهند.

اپلیکیشن تلگرام برای ساعت هوشمند قابلیت پشتیبانی از چندین تم در رنگ‌های مختلف را دارد. به علاوه چندین هفته دیگر پشتیبانی از تم به اپ اصلی اندرویدی اضافه خواهد شد. در حال حاضر مالکان ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور 2.0 می‌توانند اپلیکیشن تلگرام را از گوگل پلی دانلود و روی ساعت خود نصب کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر