Galaxy S8 Plus در صفحه پشتیبانی کشور سنگاپور مشاهده شد

Galaxy S8 Plus در صفحه پشتیبانی کشور سنگاپور مشاهده شد

تابلوی شمارنده روزها، نشان می‌دهد که کم کم به زمان معرفی دو محصول جدید از سامسونگ نزدیک می‌شویم. در این روز، شاهد معرفی دو پرچمدار با نام‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهیم بود.

تقریبا بیشتر از یک ماه تا کنفرانس معرفی پرچمداران جدید سامسونگ که در تاریخ ۲۹ مارچ برگزار می‌شود، باقی مانده است. کمپانی کره‌ای قصد دارد تا در این رویداد از دو محصول جدید خود با نام‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پرده‌برداری کند. واژه «پلاس» قرار گرفته در کنار نام دیوایس دوم به مانند آیفون، به احتمال زیاد نشانه صفحه نمایش بزرگتر و سخت‌افزار قدرتمندتر است.

اوایل روز گذشته، Evan Blass که سابقه درخشان و خوبی در زمینه افشای حقایق دنیای تکنولوژی دارد، سبک جدید نامگذاری پرچمداران سامسونگ را تایید کرد و امروز در صفحه پشتیبانی وبسایت سامسونگ که متعلق به کشور سنگاپور است، شماره ساخت آن نیز قرار گرفت.

در این صفحه شماره ساخت SM-G955FD دیده می‌شود که نشان از صفحه نمایش ۶.۲ اینچ و در کنار آن، مجهز بودن این دیوایس به دو درگاه سیم‌کارت را یادآور می‌شود که ظاهرا این مدل، تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد. این خبر باعث می‌شود تا به Evan Blass در مورد افشای شماره ساخت SM-N950 به نام گلکسی نوت 8 ایمان بیاوریم. این پروژه هم‌اینک با اسم رمز Baikal در حال انجام است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر