دوازده محصول خورشیدی برای صرفه جویی در مصرف برق

دوازده محصول خورشیدی برای صرفه جویی در مصرف برق

امروزه محصولات خورشیدی بسیار زیادی ساخته شده اند که نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می کنند بلکه در زمان هایی که به برق دسترسی ندارید شما را نجات می دهند!

خرید پنل های خورشیدی چیزی نیست که آن را ساده بگیرید. قبل از این کار باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. اما اگر آن ها را درست نصب کنید پنل خورشیدی در صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک می کند. 
دوازده دستگاه مخصوص خانه و بیرون از خانه در این مقاله به شما معرفی می کنیم که هر کدام به نحوی به شما کمک می کند تا در مصرف برق و سوخت های فسیلی صرفه جویی کنید. 

استفاده خانگی
این محصولات خورشیدی به شما کمک می کنند در زمان هایی که بیرون از خانه هستید و یا در موقعیت های اورژانسی قرار دارید بدون برق نمانید. 
1-    ایستگاه برق قابل حمل گل زیرو (Goal Zero)

برای زمان هایی که برق می رود  ایستگاه برق قابل حمل یتی  1250 (Yeti 1250) را در نظر بگیرید. این ایستگاه برق دستگاه های ضروری خانه شما را برای زمان های اورژانسی به برق متصل می کند. 

برای شارژ  یتی  1250 به مدت هجده ساعت از یک پریز معمولی استفاده کنید. شما همچنین می توانید یتی خود را با پنل های خورشیدی و یک شارژر دیواری به طور همزمان شارژ کنید. 
گل زیرو ژنراتورهای زیادی را به شما ارائه می دهد. ژنراتورهای کوچک برای دستگاه های موبایل از جمله تبلت، گوشی های هوشمند و لپ تاپ مناسب هستند. 

2-    ژنراتور خورشیدی سولار ای پاور کیوب 1500 (Solar E Power Cube 1500) 


یک ژنراتور خورشیدی بسیار خوب و به درد بخور دیگر سولار ای پاور کیوب 1500 ساخت شرکت واگان (Wagan) است که شامل پنج پنل خورشیدی می باشد. سولار ای می تواند دستگاه های AC, USB یا DC شما را چه در زمان قطع بودن برق شارژ کند. 
شارژ AC سولار ای تا 24 ساعت کار می کند. برای شارژ کامل باید به مدت 18 ساعت آن را مقابل نور خورشید قرار دهید. هرکدام از پنج پنل خورشیدی 16 وات است که در کل به شما 80 وات انرژی خورشیدی می دهد. می توانید از سولار ای در زمان برق رفتگی و یا بلایای طبیعی استفاده کنید. 

3-    گو سان اسپرت (GoSun Sport) 


گو سان اسپرت یک گاز خورشیدی است که می تواند در دو دقیقه غذا را بپزد، کباب و یا بخارپز کنید. این دستگاه می تواند غذا را تا دمای 287 درجه سانتی گراد بدون خطر آتش گرفتگی درست کند. محفظه پخت و پز لوله وکیوم خورشیدی لایه ای عایقی ایجاد می کند که گرما را نگاه داشته و سرما را بیرون می دهد. 
گو سان اسپرت با نور فرابنفش کار می کند که به شما اجازه می دهد حتی وقتی که هوا ابری است آشپزی کنید.این محصول ایده آل برای استفاده در کمپ و پیک نیک می باشد.
4-    دفع کننده حیوانات هونت (Hoont) 


با دفع کننده حیوانات خورشیدی هونت از چمن های سبز خود محافظت کنید. این دستگاه صداهای مافوق صوت و نور LED تولید می کند که باعث می شود حیواناتی که آن اطراف پرسه می زنند طرف چمن های شما نیایند. 
دفع کننده حیوانات هونت تنظیمات سه گانه دارد، علاوه بر آن نور آن قابل خاموش شدن است. 

5-    راگد روکوس (Rugged Rukus)


راگد روکوس یک اسپیکر شارژ شونده با گوشی هوشمند، انرژی خورشیدی و بلوتوثی است. این دستگاه برای زمانی که در خانه و اردوگاه و یا در حرکت هستید مناسب است. وقتی که انرژی خورشیدی شما پایان یافت باتری لیتیومی درونی آن تا هشت ساعت اضافه تر کار می کند. 
این دستگاه هم اکنون در رنگ های سبز و مشکی موجود است. 

6-    اسپیکر ضدآب خورشیدی سل جم 


یک اسپیکر خورشیدی دیگر که ارزش امتحان کردن را دارد سل جم از Ecoxgear است. با تولید 325 آمپر بر ساعت بار الکتریکی، این اسپیکر همچنین به عنوان یک پاور بانک عمل می کند و توسط آن می توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. 
اسپیکر سل جم ضد آب است و می توانید با خیال راحت آن را در یک استخر بیندازید. 

7-    سولار مونتی 
آیا به دنبال یک محصول خورشیدی جذاب می گردید؟ سولار مونتی ساخته شرکت کیکرلند (Kikkerland) چیزی است که به دنبالش هستید. با این یادگاری، قفسه کتاب، طاقچه پنجره یا داشبورد شما همیشه با این وسیله در امان است. بخشی از این فروش به بنیاد پلیس سوار سلطنتی کانادا برای تشکیل برنامه های اجتماعی می رسد. 
برای چیزی متفاوت تر، کیکرلند سولار کویین، سولار پوپ، سولار ناپلئون و غیره را ارائه می دهد. 

استفاده شخصی 
در مدرسه، طبیعت گردی یا پیاده روی این محصولات به درد شما می خورند
8-    کوله پشتی خورشیدی اسین (ECEEN) 


به لطف کوله پشتی خورشیدی اسین زندگی در طبیعت هیچ گاه انقدر ساده نبوده است. این کوله پشتی ایده آل برای طبیعت گردی، دوچرخه سواری و یا زندگی کمپی می باشد. این محصول شامل یک پاوربانک ضدآب اورژانسی 10000 آمپر بر ساعت می باشد. 
این کواه پشتی در چندین رنگ موجود است. کوله پشتی خورشیدی همه دستگاه های موبایل شما را از جمله تبلت، گوشی هوشمند و غیره شارژ می کند. 

9-    کوله پشتی بیرک سان (BirkSun)


اگر به دنبال چیز زیباتری هستید، کوله پشتی های خورشیدی بیرکسان را در نظر بگیرید. خط تولید کیف های این شرکت ضدآب، سبک و با دوام است. این محصولات مورد تایید TSA می باشند. 
هرکدام از کیف های بیرک سان گوشی موبایل شما را مانند یک شارژر معمولی شارژ می کنند. 

10-    قفل دوچرخه الیپس (Ellipse) 


قفل دوچرخه دارای قابلیت ورود بدون کلید و سیستم هشدار دزدگیر است. برای باز کردن قفل کافی است از اپلیکیشن الیپس روی گوشی خود استفاده کنید. اگر کسی به دوچرخه شما دست بزند هشداری دریافت می کنید که تا 245 متر برد دارد. 
پنل خورشیدی الیپس به صورت خودکار با استفاده از نور خورشید باتری خود را شارژ می کند. همچنین می توانید با استفاده از یک شارژر میکرو یو اس بدون قفل دوچرخه را شارژ کنید. 

11-    شارژر گوشی خورشیدی SPC12k 


با وجود شارژر خورشیدی گوشی SPC12k همیشه یک پک باتری 12000 آمپر بر ساعت همراه خود دارید. 
این دستگاه دارای قابلیت اتصال دوگانه یو اس بی می باشد، ضد آب و ضد گرد و خاک است و تا حدی ضد ضربه نیز هست. 
 
12-    صفحه کلید خورشیدی وایرلس  K750


از این که مدام صفحه کلید وایرلس خود را شارژ کنید خسته شدید؟ صفحه کلید خورشیدی وایرلس  K750 ساخت شرکت لوجیتک را در نظر بگیرید. این صفحه کلید تا سه ماه در تاریکی کامل کار می کند. 

K750 تنها 1/3 اینچ زخامت دارد و توسط وایرلس 2.4GHz شارژ می شود. اما تنها با لپ تاپ های ویندوز و کامپیوتر های دسکتاپ سازگار است. 
اگر از مک استفاده می کنید، صفحه کلید های وایرلس و البته نه خورشیدی زیادی در بازار موجود می باشند. 

محصولات زیادی در بازار موجود هستند
وقتی که به انرژی خورشیدی فکر می کنید، احتمالا به پنل های خورشیدی گران قیمیتی فکر می کنید که باید آن ها را روی پشت بام خانه بگذارید. اما لزوما به این صورت نیست. این محصولات هرکدام در حالی که از نیروی خورشید استفاده می کنند هدفی را نیز دنبال می کنند.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر