اشتراک‌گذاری وضعیت کاربر با تصویر و ویدیو؛ قابلیت جدید پیام‌رسان واتس‌اپ!

اشتراک‌گذاری وضعیت کاربر با تصویر و ویدیو؛ قابلیت جدید پیام‌رسان واتس‌اپ!

جمعه این هفته اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ هشت سالگی خود را جشن می‌گیرد، پس باید امیدوار باشیم که قسمتی از کیک تولد را هم با طرفدارانش به اشتراک بگذارد!

جمعه این هفته اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ هشت سالگی خود را جشن می‌گیرد، پس باید امیدوار باشیم که قسمتی از کیک تولد را هم با طرفدارانش به اشتراک بگذارد! هشت سال پیش برای اولین بار کاربران این اپ می‌توانستند با تیک زدن علامتی وضعیت خود را مشخص کنند، برای مثال شما می‌توانستید اعلام کنید که در باشگاه ورزشی، سر کار یا در مدرسه و … هستید. به علاوه گزینه‌ای برای بررسی کردن مقدار شارژ باتری در این اپ موجود بود، در سال 2009 میلادی قابلیت نوشتن پیام به این اپلیکیشن اضافه شد ولی هنوز برای مشخص کردن وضعیت کاربر، پیش‌نوشته‌های خود اپ در دسترس کاربران بود. به تازگی اپ پیام رسان واتس‌اپ قابلیت نشان دادن وضعیت کاربر با تصویر و ویدیو را اضافه کرده است.

از امروز کاربران واتس‌اپ می‌توانند با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود فیلم یا عکس تهیه کنند و وضعیت خود را با تصویر یا ویدیو به دوستان و آشنایان نشان دهند. استفاده از این قابلیت امنیت شما را به خطر نخواهد انداخت، بدین معنا که بعد از مدت زمان مشخصی، تصویر یا ویدیو دیگر نمایش داده نخواهد شد.

هر روزه بیش از 50 میلیارد پیام شامل 760 میلیون فایل‌های ویدیویی، 80 میلیون گیف و 3.3 میلیارد عکس از طریق این پیام‌رسان منتقل می‌شود. نسبت به سال گذشته تعداد تصاویر فرستاده شده در روز دو برابر و تعداد ویدیوهای به اشتراک‌گذاری و منتقل شده در روز سه برابر شده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر