سامسونگ رسما تایید کرد Galaxy S8 نهم فروردین معرفی می‌شود

سامسونگ رسما تایید کرد Galaxy S8 نهم فروردین معرفی می‌شود

اگرچه می‌دانستیم که در نمایشگاه MWC 2017 خبری از گلکسی اس 8 نیست، تا امروز تاریخ رسمی معرفی آن از طرف سامسونگ اعلام نشده بود. خوشبختانه ساعاتی پیش سامسونگ رسما خبر داد که ۲۹ مارس یا ۹ فروردین از پرچمدار ۲۰۱۷ خود رونمایی می‌کند.

اگرچه دیروز و امروز کمپانی‌های بزرگی همچون ال‌جی، هوآوی، نوکیا و سونی پرچمداران جدید خود را معرفی کردند، شاید بسیاری منتظر معرفی پرچمدار سال ۲۰۱۷ سامسونگ باشند: گلکسی S8 و احتمالا S8 پلاس که می‌آیند تا، علاوه بر تکرار موفقیت نسل‌های گذشته این سری، جانشینی برای نوت ۷ فقید باشند.

سامسونگ رسما تایید کرده که روز ۲۹ مارس یا ۹ فروردین طی مراسمی که به‌صورت اختصاصی در شهرهای نیویورک و لندن برگزار می‌کند از گلکسی S8 رونمایی خواهد کرد. شب گذشته تیزری از گلکسی اس ۸ در پایان مراسم سامسونگ در MWC 2017 پخش شد که در آن اشاره‌ای به نمای ظاهری یا مشخصات فنی اس ۸ نشد.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ با طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی این سری رونمایی شود. از جمله مهم‌ترین شایعاتی که در مورد آن مطرح شده وجود یک صفحه نمایش بدون لبه و دکمه‌های هدایت‌کننده جدید در قسمت پایین گوشی است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر