نظرسنجی: آیا شما نوکیا 3310 جدید را می خرید؟

نظرسنجی: آیا شما نوکیا 3310 جدید را می خرید؟

آیا نوکیا 3310 شما را هم به وجد آورده و منتظر عرضه آن در بازار هستید تا یکی از اولین خریداران این گوشی باشید؟

چندوقتی بود صحبت از نسخه جدید 3310 می شد و کم و بیش انتظار داشتیم نوکیا در کنفرانس خبری‌اش در MWC 2017 از این گوشی رونمایی کند. روز گذشته مشخص شد این شایعه بی‌اساس نبوده است و چشممان به نسخه جدید این گوشی دوست داشتی افتاد. نوکیا 3310 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ موبایل است و افراد زیادی با آن خاطره دارند.

حالا نسخه جدید این گوشی نیز غوغای زیادی به پا کرده است؛ یک گوشی قدیمی و نوستالژیک که حالا دوباره سروکله اش پیدا شده، با همان ظاهر تخم مرغی و مشابه نسخه اصلی‌اش اما کمی پررنگ و لعاب‌تر. این گوشی هیچ ویژگی هوشمندی ندارد، نه به وای فای وصل می‌شود و نه امکان نصب اپلیکیشن روی آن وجود دارد. تنها یک دوربین 2 مگاپیکسلی پشت آن قرار گرفته است. بازی خاطره‌انگیز Snake نیز کماکان در این گوشی دیده می‌شود.

افراد زیادی در سراسر جهان منتظرند تا این گوشی 49 یورویی راهی بازار شود و آن را خریداری کنند. اما به نظر شما در کشور ما هم نوکیا 3310 همینقدر طرفدار دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال تصمیم گرفتیم نظر شما را جویا شویم و بپرسیم آیا کاربران کشورمان هم منتظر ورود این گوشی به بازار و خرید آن هستند؟

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر